این کارگاه آموزشی به همت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و واحد آموزش ضمن خدمت برای کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، صبح امروز دوشنبه ١٠ اسفند ٩۴ در نمازخانه این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام گیوی نهاوندی در این کارگاه آموزشی گفت: برای رسیدن به خانواده متعالی باید مقوله ی «زیبایی» در پنج محور زیبایی در چهره (لبخند) ، زیبایی در گفتار (کلام مثبت) ، زیبایی در اندیشه (خیرخواهی) ، زیبایی در رفتار (خوش مشربی) و زیبایی در اندام (تغذیه) مورد نظر قرار گیرد.

وی افزود: در ایران از هر پنج ازدواج یک ازدواج به طلاق رسمی و سه ازدواج به طلاق عاطفی می انجامد و فقط ٢٠ درصد ازدواج ها شرایط خوبی دارند.

گفتنی است مازندران بیست و چهارمین استان در کشور است که کلاس آموزشی «خانواده متعالی در اسلام» با حضور حجت الاسلام گیوی نهاوندی در آن برگزار شده است.

شایان ذکر است کارگاه آموزشی «طرح شیرین سازی زندگی» ویژه مربیان «طرح تربیتی فرهنگی چهره به چهره مازندران» نیز توسط حجت الاسلام گیوی نهاوندی در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

این نشست از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی مازندران، ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگ و هنری مساجد مازندران و ستاد طرح تربیتی چهره به چهره استان برگزار شد.