به نقل از وبلاگ پایگاه خبری انصار حزب الله دزفول /

جانشین تیپ حضرت مهدی (عج) سپاه ولی عصر در این یادواره به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در سخنانی گفت: مدافعان حرم در سوریه با افتخارآفرینی خواب را بر اسرائیل غاصب حرام کرده اند.

سرهنگ پاسدار علی نجفوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حیاری ، هیودی ، ابوالقاسمی ، رحیمی منش ، قربانی ، الیاسی و حاجیوند از شهدای مدافع حرم خوزستان گفت:این شهدا به اصرار و با پیگیری فراوان عازم دفاع از حرم اهل بیت(ع) شدند و با جان و دل از اسلام دفاع کردند و به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
وی افزود:در تیپ حضرت ولی عصر (عج) خوزستان پاسداران بسیاری متقاضی اعزام به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) می باشند ضمن اینکه بانوان بسیاری نیز برای اعزام به سوریه اعلام آمادگی کرده اند.

نجفوند گفت:الان وضعیت به نفع محور مقاومت است و جبهه اسلام در حال گسترش است .
رییس مرکز آموزش و فرهنگ دانشگاه سما واحد دزفول نیز در این یادواره گفت:خانواده شهدا افتخار این را دارند که پس از کربلا مدافع حرم اهل بیت (ع) در سوریه شدند.

مرتضی بدخشان افزود:شهدای مدافع حرم جان و خون خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی هدیه کردند و در غربت به شهادت رسیدند.

یکی از مدافعان حرم دزفول و جانباز هشت سال دفاع مقدس در دزفول نیز در این یادواره به بیان خاطراتی از عملیات مدافعان حرم در سوریه پرداخت و گفت:باوجود اینکه دشمن در مدت چهار سال اقدام به ساخت استحکامات نظامی در سوریه کرده بود مدافعان حرم با اقتدار پیشروی کرده و سنگرهای دشمن را فتح کردند.
سردار غلامرضا ماندنی افزود:در یکی از عملیات های اخیر ۱۰ شهید و بیش از ۲۰ مجروح و در عملیات دیگر پنج شهید از کشورمان در سوریه تقدیم شد که نسبت به حجم و گستردگی عملیات تلفات ناچیزی است و با پیروزی مدافعان حرم همراه بود.

وی با بیان اینکه مردم سوریه از مدافعان حرم به گرمی استقبال می کنند افزود:مردم سوریه نیز در مقابله با تروریست های داعش هزاران شهید تقدیم کرده اند.

در این یادواره از هشت خانواده شهید مدافع حرم دزفول ، شوش و اندیمشک تجلیل شد.