کمپین خبر خوب با هدف گفتمان سازی در این حوزه میان رسانه ها و دیگر نهادهای اجتماعی شکل گرفته است و انتظار می رود برگزاری همایش خبر خوب فصل جدیدی از پی گیری این موضوع را در میان رسانه ها شکل دهد.
خبر خوب یکی از نیازهای ضروری و البته وظیفه ذاتی رسانه های ما محسوب می شود و اهتمام در این موضوع می تواند تصویرسازی های غلط از جامعه را اصلاح سازد با این حال این مهم نیازمند همراهی و همدلی همه رسانه ها خاصه نهادهای خبرساز است که انتظار می رود با تشکیل این کمپین و حمایت از آن فصل جدیدی از خبررسانی در کشور رقم بخورد.
گفتنی است همایش خبر خوب روز سه شنبه ۲۶ دی ماه با حضور کارشناسان این حوزه و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.
منظور از خبر خوب چیست؟ (اینجا بخوانید)