حسن یوسفی، فایتر خوش اخلاق آملی که بارها در خارج از ایران پرچم کشورمان را جانانه بالا برد، باز هم در شهر سامارا روسیه رقیب قلدرش را با قدرت مغلوب کرد.
وی ۵سال عضو تیم ملی ووشو بود و عناوینی چون قهرمانی آسیا در چین، مقام دوم مسابقات اوراسیا در کشور آذربایجان و در رده باشگاهی چون تیم های پارس جنوبی و دانشگاه آزاد بازی کرد ه است.
حسن یوسفی در ۲ سال پیش برای آموزش MMA به پوکت تایلند سفر کرد و به کمپ AKA زیر نظر مایک سوئیک تمرینات اش را شروع کرد و در حال حاضر در لیگ فایت نایت روسیه که یکی از پنج لیگ برتر دنیا در MMA است با مبارزه تما عیار توانست دین الاسلام مرتضی علیف را در خاک سرزمینش مغلوب کند و پیروز میدان شود.
قدرت این دلاور آملی فایتر روسی اش را با شکستی باور نکردنی مجبور به تسلیم کرد مشت های بی پایان اش قهرمانانه بر حریف او را بی ادعا ساخت و وادارش کرد تا شکست را بپذیرد و متحیرانه بازنده میدان شود.
حسن یوسفی که چندی پیش از آرتور گوسینوف شکست خورده بوداین بار طعم پیروزی را مقتدرانه چشید و تمام روسیه به قهرمانی او احترام گذاشتند.
این نخستین پیروزی فایتر آملی او را به مرد طلایی در عرصه مبارزات بین المللی خواهد رساند کسی که سالها افتخار مردم کشورش خواهد بود.
گفتنی است که ورزش MMA در سه راند ۵ دقیقه ای برگزار میشود که مسابقات برای عنوان قهرمانی هم در ۵ راند ۵ دقیقه ای صورت میگیرد.