بعد از تصمیم عجیب گروه مدیریتی باشگاه خونه به خونه و آوردن مربی خارجی به عنوان مدیر فنی در این تیم و برگزاری مراسم معارفه، خیلی زود و کمتر از ۲۴ ساعت شنیده شد که گویا مدیران این باشگاه از همکاری با ولادیمیر پتروویچ منصرف شدند.

گویا این مربی خارجی به تیر سرمربیگری به ایران و بابل سفر کرده بود و بعد از اینکه از سمت خود در این تیم با خبر شد ، تقاضای بیشتر شدن حدود اختیاراتش را داشت که این موضوع با مخالفت مدیران این تیم همراه بود و عملا ادامه همکاری بین این مربی خارجی و باشگاه خونه به خونه کنسل شد!

مدیران خونه به خونه که سال گذشته نیز با اشتباه خود و آوردن فرهاد کاظمی به عنوان مدیر فنی و بازیکنان مطرح اما پا به سن گذاشته مانع از صعود تیمشان به لیگ دسته یک فوتبال کشور شده بودند امسال هم گویا قصد تکرار ماجرای سال گذشته را دارند.

بعد از به توافق نرسیدن با ولادیمیر پتروویچ ، امروز در اطراف باشگاه خونه به خونه صحبت از حضور «علی کریمی» اسطوره افسانه‌ای باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان به گوش می‌رسید.

گویا قرار نیست مدیران باشگاه خونه به خونه آرامش کافی را به اکبر میثاقیانی که استاد بالا اوردن تیم ها به لیگ برتر فوتبال کشور است بدهند و با این کار ها به جای آرامش ، جو تیم را بیش از پیش خراب خواهند کرد.

مسئولان باشگاه خونه به خونه فراموش نکنند که تیمشان تا به اینجای کار عملکرد مطلوبی داشته و تا به اینجای کار با ۴۴ امتیاز و فقط با یک اختلاف امتیاز با تیم دوم جدول در رده سوم قرار دارد و این شلوغ کاری ها و بر هم زدن نظم تیم، اصلا به صلاح تیم خوب خونه به خونه نیست.

امیدواریم مسئولان باشگاه خونه به خونه با فلش‌بکی به سال گذشته، از اشتباه خود درس گرفته و بگذارند اکبر میثاقیانی که تخصصش بالا آوردن تیم‌ها به لیگ برتر فوتبال کشور است به کار خودش در این تیم با آرامش ادامه دهد تا انشالله در پایان فصل مازندرانی‌ها و به‌ویژه بابلی‌ها به آرزوی دیرینه خودشان یعنی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور دست پیدا کنند.