حسن خیریانپور معاون استاندار مازندران در آئین افتتاحیه این بخشداری، اظهار داشت: خوشحالیم که در ایام الله پر خیر و برکت دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری این نهاد حکومتی زیبا هستیم.

وی با تشکر از مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، فرماندار و بخشدار فریدونکنار و تمامی افرادی که در احداث این مکان ایفای نقش کردند، تصریح کرد: با وجود این ساختمان آبرومند امیدواریم با مدیریت مطلوب و درست موجب حفظ جایگاه نمایندگی عالی دولت در این بخش باشیم.

معاون استاندار مازندران افزود: از بخشدار این منطقه می‌خواهیم همانند سابق با وجود این مکان مناسب شاهد تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم و حفظ حاکمیت دولت در این بخش باشیم که این امر با تعمیق ارتباط با شورا و دهیاران به وقوع می‌پیوندد.

خیریانپور گفت: وظیفه داریم به عنوان خدمتگزاران مردم خواسته‌های آنها را با نگاه گره‌گشایی پیگیری باشیم و توان خود را برای شتاب توسعه همه‌جانبه مازندران، فریدونکنار و به ویژه بخش دهفری به کار بندیم.

درادامه این مراسم مهندس سید عباس رهگشای مدیرفنی و اجرایی این اداره کل نیز با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و نام حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظیفه دولت ارائه خدمات برای گروه‌های مختلف است و قانون تقسیمات کشور متناسب با آن برای خدمتگزاری به مردم مناطقی را مشخص می‌کند.

وی عنوان نمود : مازندران یکی از توانمند ترین استان های کشور از لحاظ نیروهای فنی و مهندسی بوده و شرکت ها و مشاورین توانمند این استان در بسیاری از پروژه های ملی و حتی بین المللی در کشورهای همسایه در حال فعالیت می باشند.

مهندس رهگشای از ایمنی ، فناوری مناسب و مدیریت کیفیت به عنوان سه اصل تاثیر گذار در ساخت و سازها یاد کرد و خاطر نشان ساخت : باید برای بهره برداری نهایی پروژه ها همتی مضاعف داشت چرا که روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی آنها مناسب نبوده و باید برای تسریع در اجرای آنها تلاشی مضاعف نمود.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان با اشاره به مشخصات فنی و اجرایی این طرح، گفت: این ساختمان به شکل اسکلت بتنی در ۲ طبقه روی کف کرسی احداث شده است که دارای جدیدترین تاسیسات گرمایش مرکزی با شوفاژ با استفاده از پکیج زمینی، سرمایشی اسپلیت، نما شسته، سالن اجتماعات با ظرفیت ۴۰ نفر و دوربین مداربسته است.

گفتنی است از سوی معاون استاندار و فرماندار فریدونکنار، از مهندس نصیری بخشدار دهفری و مهندس رهگشای مدیرفنی و اجرایی راه و شهرسازی مازندران با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 139411212452 139411213801 139411218621