بیشترین بارش برف در سیاه‌بیشه به میزان ۳۷، بلده ۲۲ و کجور ۲۱ و پل سفید ۳۱ سانتی‌متر گزارش‌شده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران از کاهش ناپایداری هوای مازندران از سه شنبه شب خبر داد و گفت: هوای سرد نیز تا پایان هفته در استان تداوم دارد.

وی گفت: با توجه به بارش باران و برف در استان درباره آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: پیرو اطلاعیه شماره ۲۵ و اخطاریه شماره ۱۵ اداره کل هواشناسی مازندران روزهای جمعه و شنبه شاهد افزایش قابل‌ملاحظه و محسوس دما در استان بودیم اما از روز گذشته این وضعیت روند کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از روز یک‌شنبه بانفوذ سامانه سرد بارشی شرایط برای ابرناکی، کاهش دما و بارندگی در استان مهیا شد، افزود: بیشترین بارش باران از روز یکشنبه تا ساعت ۹ و ۳۰ صبح سه شنبه مربوط به رامسر با ۴۹.۷، نوشهر ۴۷.۵، بابلسر ۳۹.۱، بندر امیرآباد ۳۳، سیاه‌بیشه ۳۰.۳، قائم‌شهر ۵۲.۱ ساری ۴۴.۵ و آمل ۴۳.۱ میلی‌متر بوده است.

داداشی بیشترین وزش باد در استان را نیز مربوط به کجور با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت برشمرد و تصریح کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی انتظار داریم برای امروز کاهش ناپایداری از بعدازظهر و از فردا آسمانی نیمه‌ابری و صاف را تا آخر هفته در برخی مناطق استان شاهد باشیم.

وی با اعلام اینکه دمای هوا نیز روند افزایشی را طی روزهای آینده ادامه خواهد داد، گفت: از امشب انتظار داریم از ابرناکی و ناپایداری هوای مازندران کاسته شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران بابیان اینکه از روز چهارشنبه با استقرار جوی نسبتاً پایدار تا پایان هفته جاری آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: امروز تا ظهر به دلیل بارش برف و باران و مه‌آلود شدن، لغزندگی جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد وسایل نقلیه دور از انتظار نیست.

وی با اعلام اینکه به دلیل بارش‌ها وضعیت دریا مواج و طوفانی است و برای صید و صیادی مناسب نیست، در پایان خاطرنشان کرد: هوای سرد تا روزهای پایانی هفته جاری به‌ویژه در طول شب در استان ماندگار است.