سعید بابایی مشاور عالی نائب رئیس فدراسیون ورزش بین المللی داژبال اُسیا و غرب آسیا و مشاور عالی رئیس انجمن گردشگری ورزشی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ورزش بین المللی داژبال در دنیا با توجه به هیجانات، شور و نشاط و علاقهمندی و وفاداری که بین خانواده های آن وجود دارد، در دنیا موفق بوده است و به عنوان برندی تجاری توانسته همواره، صنایع مختلف را به دنبال خود همراه کند.
بابایی ادامه داد: این ورزش میتواند تولیدات و محورهای مختلف را به عنوان حمایت معنوی به دنبال داشته باشد و از آنجایی که یک ورزش خانواده در جهان محسوب می شود، سبد حمایتی این ورزش از محصولات، می تواند بسیار متنوع باشد که به برخی از آنها می توان در ادامه اشاره کرد: برند سازی محصول – برند سازی شخصی – برند سازی شرکتی – برند سازی جغرافیایی – برند سازی فرهنگی.
سعید بابایی در پایان گفت: در نظر داریم طرح اجرای برند سازی اقتصادی ورزشی را در منطقه آسیا و غرب آسیا با همکاری متخصصین و فعالین بخش های خصوصی در حوزه برندینگ به اجرا در آوریم و امیدواریم برند ایرانی بتواند از این فرصت بسیار ارزشمند نهایت بهره را ببرد.