در هر کشوری پوشش ظاهری مردم از گویاترین نشانه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی آن جامعه به شمار می رود و طبیعی است که هر کشوری متناسب با هنجارهای خود چهارچوبی داشته و قوانینی را در این موضوع وضع کند چون حفظ هنجارهای اجتماعی از اصلی‌ترین وظایف قانون‌گذاران و مجریان قانون است.

اما این روزها یکی از هجمه های دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب در حوزه فرهنگی و اجتماعی تزریق برخی البسه نامتعارف و ناهمگون با عرف جامعه اسلامی و دین اسلام است که متاسفانه در این بین برخی جوانان بدون دقت و تامل در این موضوع نسبت به خرید این گونه لباسها روی می آورند.

این روزها برخی دختران و زنان ایران به بیلبوردهای متحرکی تبدیل شده اند که به محض ورود به معابر و اماکن عمومی با مانتوهای طراحی شده غرب، در زمین دشمن بازی کرده و تیشه به ریشه خودی می زنند.

تیشرت ها و مانتوهایی که روی آنها جملاتی انگلیسی تایپ شده و جوان هم بدون توجه به معنا و مفهوم این جملات لباس را خریداری می کند. جملاتی از قبیل” keep calm and carry on”  یا ” keep calm I am queen” و یا ” I do pick on my body.It is a thing” و…که حتما هر رهگذری با عبور از خیابان متوجه این عبارات بر روی مانتوهای دخترانه و تیشرت های پسرانه می شود.

جالب اینجاست که اکثر این البسه با قیمت نازل از ۱۳ هزار تومان تا ۲۵ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.