به نقل از وبلاگ کتابخانه عمومی ۲۲ بهمئ شاهرود /

احمد خرم کتابخانه عمومی ۲۲بهمن شاهرود افزود: عادت به مطالعه مفید باید از کودکی آغاز شود و مطالعه بیشتر ذهن را فعال و تصمیم گیری در هر شرایطی را آسان تر می کند.

وی با اشاره به اینکه مطالعه هر کتابی دری از دانش های مختلف را به روی انسان می گشاید ، ادامه داد: حضرت علی (ع) مطالعه تاریخ زندگی گذشتگان را مورد تاکید قرار داده و فرموده بر اثر خواندن کتابهای سرگذشت نیاکان ؛گویا باآن افراد زندگی کرده است.
معاون فرماندار شاهرود تاکید کرد: با افزایش عنوان کتابهای ویژه کودکان می توان حوزه علاقمندی و مطالعاتی این تاثیرگذاران آینده کشور را افزایش داد.
خرم از تلاش های مسئولان و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود برای ارتقای سطح آگاهی کودکان در کتابخانه های عمومی این شهرستان تقدیر کرد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود در این آئین گفت: فطرت پویا و آماده کودکان را باید با تامین نیازهای فکری آنان از طریق مطالعه های مفید و مستمر برای آینده آماده تر کرد.
سید ابراهیم موسوی افزود: بیش از یازده هزار نفر عضو فعال در ۱۴ با ب کتابخانه عمومی یک با ب کتابخانه مستقل و چهار باب کتابخانه عمومی مشارکتی از خدمات کتابخانه ای استفاده می کنند.
وی ادامه داد: در بیش از ۹۰درصد کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود بخش کودک خدمات مفید فرهنگی و مطالعاتی به مراجعین و اعضای خود ارائه می دهد.

 

سکینه بهرامی نسب مسئول کتابخانه عمومی ۲۲بهمن شاهرود نیز در خصوص هریک از این بخش ها توضیحاتی ارائه کرد.