به نقل از وبلاگ کوچه شهید /

حسین نعما مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشجویی “موج چهارم، از برگزاری مسابقه ی کتاب خوانی با نام “حبیب خدا” خبر داد.

نعما، ترویج فرهنگ کتاب خوانی با هدف بهره گیری از سیره و منش شهید به خصوص در میان جوانان دانشجو را از اهداف برگزاری این مسابقه بیان کرد و گفت: ان شاءالله این مسابقه فرصتی باشد تا دانشجویان بتوانند با شهید والامقام “حبیب الله جوانمردی” (اولین شهید شهرستان بهبهان) بیشتر آشنا شوند.

وی در خصوص کتاب حبیب خدا افزود: این کتاب، ۶٨ خاطره از ابعاد زندگی شهید حبیب الله جوانمردی را در ۱۷۶ صفحه روایت می کند. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهبهان به ثبت نام دانشجویان اشاره کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند از صبح روز دوشنبه (۳۰ فروردین) لغایت (۲۰ اردیبهشت ماه)، با حضور در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه، نسبت به ثبت نام و تهیه ی این کتاب اقدام نمایند.

حسین نعما در ادامه به جوایز این مسابقه اشاره کرد و گفت: سفر زیارتی مشهد مقدس، مسجد جمکران، اهدا پلاک طلا و … از جوایز این مسابقه می باشد که به نفرات منتخب اهدا خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری دفتر بسیج دانشجویی و گروه فرهنگی سردار شهید دکتر مجید بقایی شهرستان بهبهان عنوان کرد: باشد که با این کار قدم کوچکی برای معرفی شهدای انقلاب اسلامی که نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور را مدیون خونشان هستیم برداشته باشیم.

دانش آموز شهید حبیب الله جوانمردی اولین شهید شهرستان بهبهان است که در تظاهرات پرشور مردمی سال ۱۳۵۷ بهبهان به دست مأموران سفاک رژیم پهلوی مورد هدف گلوله قرار گرفت و با زبان روزه و در سن ۱۶ سالگی به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد

 

مسابقه کتابخوانی

مسابقه کتابخوانی