تماس تلفنی یکی از نمایندگان پرحاشیه مرکز مازندران برای منصرف کردن اسپانسر تیم لیگ برتری بانک شهر که در مازندران تیمداری میکند جای تامل بسیار دارد و سوالات زیادی را در ذهن هواداران پرشور این تیم ایجاد کرده است.

هر چند امروزه حضور و تیمداری در تیم های ورزشی آورده خاصی برای اسپانسر و مدیران باشگاه های ورزشی ندارد که همین امر سبب دلسردی مالک اکثر تیم ها می شود که در نهایت منتج به منحل شدن تیم ها می شود اما در مازندران این امر بسیار زیاد دیده می شود مثل تیم های لیگ برتری کاله، هراز، کاترین،حافظ، اورتا، فولادین ذوب، خونه به خونه و رایکا و تیم های متعددی که دیگر از شمارش خارج است.


مازندران با وجود استعدادهای ورزشی فراوانی که دارد اما در مدیریت ورزشی بسیار ضعیف عمل کرده است چرا که اغلب مدیران سیاسی و ورزشی استان مازندران علاوه بر اینکه به تیمداری بخش خصوصی یا دولتی در ورزش کمکی نمی کنند بلکه سنگ های متعددی را جلوی پای مدیران و اسپانسر ها قرار می‌دهند تا آنها عطای تیمداری ورزشی را به لقایش ببخشند.
حالا اما در تازه ترین اقدامات سیاسی یکی از نمایندگان مرکز استان مازندران که در سال های گذشته دخل و تصرف منفی در حوزه ورزشی دارد با مدیران بانک شهر در تهران تماس می‌گیرد و از آن ها می‌خواهد که در مازندران تیمداری نکنند یا از تیم های مازندرانی حمایت نکنند چرا که تعدد تیم های لیگ برتری در این استان انتظار ها را از مسئولین استانی بالا خواهد برد و اگر قرار باشد هزینه ای انجام شود باید طبق نظر آقای نماینده انجام شود و اگر نه با مخالفت و سنگ اندازی مانع میزبانی تیم بانک شهر در ساری خواهد شد.
اما سوال اینجاست که چرا یک نماینده باید بجای حمایت از بخش خصوصی و اسپانسری که باعث پیشرفت ورزش و کسب قهرمانی های متعدد برای استان مازندران می شود، به فکر تهدید و فراری دادن این اسپانسر ها از استان خودش می باشد.

لازم بذکر است که بانک شهر و ستارگان دو تیمی هستند که میزبانی های خود را در شهر ساری انجام می دهند و شاید تهدید های این نماینده سبب شود سال آینده مدیران بانک شهر تصمیم بر عدم تیمداری در مازندران بگیرند چرا که یکی از نمایندگان مجلس مازندرانی با تهدیدهای خود باعث دلسردی این بخش خصوصی خواهد شد.

خبر : علی گرجی