بابک بهمنی رییس هیات کشتی شهرستان آمل‌ و مدیرعامل باشگاه ورزشی فولادین ذوب آمل در خصوص قهرمانی فردین هدایتی کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های رنکینگ مجارستان گفت : همه ی دنیا شاهد دلاوری و درخشش فردین هدایتی عزیز دلاور آملی در این مسابقات بوده اند . شکست دادن با اختلاف رضا کایالپ که ۱۳ مدال جهانی و المپیک در کارنامه دارد کار آسانی نبود که هدایتی ۱۹ ساله با توانایی بالای خود موفق شد این کشتی گیر عنوان دار را از پیش رو بردارد و در سنگین وزن همانند یک کشتی گیر سبک وزن حریفان خود را مغلوب کند.

بهمنی در ادامه افزود : وظیفه ما است که از حق فردین هدایتی در آستانه مسابقات المپیک پاریس دفاع کنیم و از این کشتی گیر شایسته آملی حمایت کنیم . در همین راستا به صورت کتبی به فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران نامه زده ایم تا مسابقه انتخابی بین او و میرزاده برگزار شود .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : هدایتی در این رقابت ها نشان داد میتواند کاروان ما را در المپیک پاریس صاحب نشان طلا کند و همانند دیگر قهرمانان شهر آمل ، محمد هادی ساروی و امیرحسین زارع پرچم کشورمان را در توکیو ژاپن به اهتزاز در بیاورد و نام‌ خود بعنوان مدال آور المپیک را در کنار قاسم رضایی ، امیرحسین زارع و محمد هادی ساروی ثبت کند .