بهروان با بیان اینکه روزهای پایانی سال گذشته اساسنامه فدراسیون فوتبال را برای تصویب به هیأت دولت ارسال شد تا مصوبه لازم در این خصوص انجام شود، افزود: این که پروسه مصوب شدن آن چه اندازه طول بکشد مشخص نیست و باید وزارت ورزش این خصوص پیگیر باشد. ممکن است همین چند روز مصوب شود و ممکن است طول کشیده و به بعد از ۱۱ اردیبهشت موکول شود.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد انتخابات به تعویق بیفتد گفت: اگر مصوب نشود اساسنامه مصوبی نداریم که بخواهیم بر مبنای آن انتخابات را برگزار کنیم و این یک موضوع واضح است. البته پروسه مصوب شدن اساسنامه شاید از سوی هیأت دولت به طول بیانجامد اما تصویب از سوی فیفا خیلی زمان زیادی را نخواهد گرفت. فعلا که این کار در دستور کار هیأت دولت قرار گرفته است.

بهروان درخصوص اینکه تعبیرش از دیدار دادکان با رئیس جمهور چیست، گفت: ان‌شاالله که خیر است!

وی در مورد اینکه اگر انتخابات تعویق بیفتد کفاشیان برای ثبت نام اقدام خواهد کرد، گفت: دوباره ثبت‌نام‌ها انجام شده و این موضوع دیگر به خود کفاشیان مربوط می‌شود. در مورد برگزاری انتخابات فقط می‌توانم بگویم همه چیز احتمال دارد.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ درباره اینکه وزارت ورزش قصد دارد به هر ترتیبی کفاشیان را از فوتبال حذف کند، گفت: من تازه این حرف‌ها را می‌شنوم. اهل دروغ نیستم و اگر واقعا چنین موضوعی صحت داشته باشد با صراحت آن را اعلام می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش به کار خود با تیم ملی ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: اعضای هیأت رئیسه همه موافق هستند که او بماند. من نظر هیأت رئیسه را می‌گویم و در هر جلسه‌ای که داشته‌ایم نظرات در مورد تیم ملی موافق بوده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین یادآور شد: خودمان را برای دیدار دربی آماده می‌کنیم و در حال آماده‌سازی و فراهم کردن مقدمات لازم هستیم.

بهروان در پایان از احتمال برگزاری جلسه بین هیأت رئیسه با کی‌روش در هفته جاری خبر داد.