کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع اطرب نکا، با تولید و ارایه انیمیشن با موضوع تلفیقی دفاع مقدس و صحنه عاشورا در طرح ملی ایران قوی، به عنوان کانون برتر رواق فناوری شناخته شد.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این خبر افزود : این کانون با یکهزار و ۳۶۳ عضو از سال ۱۳۹۰با هدف توسعه فعالیت‌های مسجدی در عرصه‌های مختلف تاسیس شد.
وی تصریح کرد: این کانون توانست در طرح ملی ایران قوی، ۱۵ هزار و ۷۱۶ امتیاز را کسب و به عنوان کانون برتر در رواق فناوری شناخته شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های این کانون در طرح ملی ایران قوی افزود: اعضای کانون کارگروهی هشت نفره در قالب یک تیم را تشکیل داده و انیمیشنی با موضوع تلفیقی از دفاع مقدس و صحنه عاشورا را تولید کردند؛ در این انیمیشن، صحنه حمله به ایران توسط رژیم بعث عراق و واقعه کربلا و تنهایی حضرت سیدالشهدا(ع) تطبیق داده شده و به تصویر کشیده شد.
زارع در ادامه گفت: همه بخش‌های ایده تا تولید این انیمیشن را اعضای کارگروه هشت نفره کانون به سرانجام رسانده و چهار ماه به صورت شبانه روزی تلاش کردند.
وی در مورد سایر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع اطرب شهرستان نکا افزود: تولید محتوا و فعالیت در عرصه هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌هایی است که به صورت جدی در این کانون پیگیری می شود.
مدیر کل فرهنگ و ترشاد اسلامی مازندران ادامه داد: هچنین تولید انیمیشنی با عنوان «دختر موبلند» با موضوع اجتماعی عدم خستگی‌ناپذیری در برابر کار و فعالیت، در سال ۱۳۹۸ از فعالیت های دیگر  این کانون در عرصه فناوری بود که مورد توجه قرار گرفت.
زارع در پایان به اهتمام اعضای کانون نسبت به تولید محتوا با محور سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک این مهم در قالب های مختلف عملیاتی و محقق شود.