حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده برسمنانی امام جمعه شهر امام زاده عبدالله در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل با محوریت فعالیت یکساله خود و پیگیری مشکلات منطقه و شهرستان در روز گذشته که در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: بنده با حضورم در شهر امام زاده عبدالله به عنوان امام جمعه در ۲۲ آبان ماه سال ۱۳۹۸ چشم انداز ۳ ساله داشتم.

وی ادامه داد : هدفم در سال اول شناسایی ،تعامل ، ارتباط و نشان دادن صداقت خودم به مردم و مسئولین بود و در راستای آن نیز می‌خواستم عملکرد مسئولین را بسنجم که چقدر در گفتار و رفتار خود با ما صداقت دارند.

حسین زاده برسمنانی افزود: اهدافی که دنبال می کنیم در راستای جلب رضایت مردم است تا آنها را در کنار مسئولین قرار دهیم و راهکارها و آسیب هارا شناسایی کنیم که تاکنون بیش از ۹۰ درصد آن انجام شد.

وی از اهداف خود در سال دوم نیز چنین گفت: در سال دوم اجرایی کردن و پیگیری امورات جاری و حل مشکلات را در برنامه های خود داریم که نمونه آن می توان به تاسیس بانک، شورای حل اختلاف، پیگیری مشکلاتی از قبیل جاده های ورودی و خروجی شهر امام زاده عبدالله،آب، برق ،گاز، تلفن، آنتن دهی تلفن،شناسایی فقرا و معلولان کم‌توان ذهنی اشاره کرد.

امام جمعه امامزاده عبدالله ع با بیان اینکه سال اول مشارطه و سال دوم مراقبه و محافظت، سال سوم هم محاسبه است، گفت: در سال سوم باید نتیجه ۲ سال اول را ببینیم که چقدر موثر و موفق بودیم و نکته اساسی این است که با ایجاد وحدت و همدلی بتوانیم در کنار مسئولین مشکلات را حل کرده و نسبت به شهرک های صنعتی، تولیدی و تجارتی وحدت و همدلی بین مسئولین شهرستانی و استانی ایجاد کنیم تا آمل را به عنوان قطب اقتصاد مازندران و امام زاده عبدالله را هم به عنوان قطب اقتصاد شهرستان آمل معرفی کرده و در کنار مردم باشیم.

وی تصریح کرد: ستاد فرعی نماز جمعه های روستایی و محلات تاسیس خواهد شد که در آن نخبگان شناسایی و گروههای مختلف علمی و پژوهشی، تبلیغی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری تشکیل خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه برنامه هایش در سال سوم بیان کرد: نماز جمعه هر هفته توسط یک روستا اداره خواهد شد که در خطبه های دوم‌ نماز جمعه به نقاط ضعف و قوت هر روستا با حضور مردم خواهیم پرداخت تا مشکلات را حل کرده و شاهد رشد و پیشرفت روستا ها باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده برسمنانی در پایان خاطرنشان کرد: امام جمعه به عنوان پدر معنوی و به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در هیج کار اجرایی دخالت مستقیم نخواهد داشت بلکه به عنوان یک مشاور امین دست مسئولین را به دست مردم می دهد و مشکلات را بررسی و آسیب زدایی خواهد کرد.

خبر و تنظیم: سحر صالحی