حسین بریمانی سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در دیدار با رییس هیات ورزش های همگانی استان مازندران و هیات رییسه کمیته پیشکسوتان فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: از سال ۷۵ در ورزش حضور دارم و از تمامی دغدغه های ورزشکاران و مردم اطلاع دارم و امیدوارم با کمک تمامی دوستان که دغدغه ی ورزش مازندران را دارند روزهای بهتری برام ورزش رقم بزنیم.

وی افزود: همانطور که همگان می دانند ورزش قهرمانی استان مازندران بیش از ۱۷ استان کشور افتخار آفرینی دارد و قطب اول ورزش کشور است.

بریمانی ادامه داد: ورزش در استان مازندران دارای بخش های مختلفی می باشد که مهمترین آن بحث همگانی می باشد، چرا که ورزش همگانی است که باعث پیشرفت ورزش قهرمانی می شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در ورزش استان چند جوان خوشنام داریم که به عنوان رییس هیات استان انتخاب شدند که یکی از بهترین این جوانان ، روهام ابوطالبی رییس کمیته ورزش های همگانی مازندران است که با وجود ایشان و اقدامات مناسبی که در این حوزه انجام دادند تحولی بزرگ ایجاد کردند و توانستند رتبه برتر کشور را کسب کنند و خدمات ارزنده ای در طول چند ماه گذشته برای دستگاه ورزش مازندران ارائه دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بازوان اداره ورزش ، هیات های ورزشی هستند و این هیات ها هستند که با تعامل و زحمات بی منت خود باعث رشد و تعالی ورزش هر استانی می شوند و طبیعتا عملکرد بسیار خوب ورزش همگانی تاثیر به سزایی در ارتقای ورزش مازندران داشته است.

وی اظهار داشت: با فضای کنونی جامعه و وجود ویروس کرونا که دنیا را مختل کرده است در حوزه ورزش، قهرمانی تقریبا تعطیل است ، بنابراین در همگانی کردن ورزش باید بیش از قبل مردم را با ورزشهای همگانی آشنا کنیم و هر چه هیات همگانی ما در سطح استان و کشور پویا تر و با برنامه تر عمل کند، برای سلامت جامعه نیز مفید تر خواهد بود .

سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران خاطر نشان کرد: با وجود عملکرد بسیار مناسب روهام ابوطالبی در راس ورزش همگانی استان مازندران، انتظارات از این هیات بالا رفته است و تمام استان باید بسیج شوند و در کنار این نیروی جوان و شایسته باشند تا علاوه بر ارتقای ورزش، شاهد سلامت بیشتر هم استانی های عزیز باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تعامل کارکنان دستگاه ورزش استان و هیات های ورزشی که جز اصلی مجموعه ما در ورزش هستند، بیش از گذشته سر افرازی هم استانی های خود را شاهد باشیم و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را که همیشه در میادین مختلف به اهتزاز در می آید، بیش از پیش شاهدش باشیم.

بریمانی افزود: ورزش همگانی از جایگاه خاصی برخوردار است چرا که تمامی سنین را در بر میگیرد، بنابراین با تمام وجود در خدمت روهام ابوطالبی رییس جوان و خوش آینده ورزش همگانی استان هستیم.

وی بیان کرد: یکی از برنامه های ما این است که علاوه بر قهرمانان که همیشه از آنها تقدیر می شود، از مربیان قهرمان پرور به پاس زحماتشان حتی با یه شاخه گل در طول سال تقدیر کنیم و این اتفاق به زودی رقم خواهد خورد.

این مقام مسئول گفت: پیشکسوتان ورزشی افتخار ما هستند و ما هر چه امروز داریم از تلاشهای آنها رقم خورده است وهر چه توجه و احترام به جامعه پیشکسوتان مابیشتر شود، قطعا روحیه پهلوانی در ورزشکاران نیز تقویت خواهد شد.

سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پایان تاکید کرد: اخلاق مداری را در ورزش استان ترویج خواهیم داد و دست افرادی که از ورزش برای منافع شخصی خود استفاده می کنند را کوتاه خواهیم کرد.

خبر و تنظیم: سحر صالحی