روز گذشته اختتامیه المپیاد ورزشی با حضور اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش جوانان شهرستان آمل ، قاسم رسولی عضو شورای اسلامی شهر آمل و جمعی از اصحاب رسانه در مدرسه برنا برگزار شد.

حکیمه ملکی مدیر مدرسه برنا شهرستان آمل در خصوص برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی به خبرنگار مازندرانه گفت: مدرسه برنا (ورزش) افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای را ۲ ماه قبل آغاز و یکسری مسابقات ورزشی را در رشته های مختلف برگزار کرد.

وی افزود: برای تقدیر از دانش آموزانی که در طول این مدت در رشته های مختلف توانستند رتبه های برتر را کسب کنند، مراسم اختتامیه را با حضور مسئولین تدارک گرفتیم.

ملکی ادامه داد: مدرسه ورزش مثل مدارس دیگر طبق بخشنامه های آموزش و پرورش در راستای سلامت و توانمند سازی دانش آموزان در بخش جسمی، فعالیت هایی ورزشی به صورت المپیاد درون مدرسه ای انجام می دهد.

وی تصریح کرد: این ورزش ها شامل رشته هایی نظیر آمادگی جسمانی، حلقه، دارت، طناب زنی و غیره می باشد.

مدیر مدرسه برنا تاکید کرد: این فعالیت ها در مدرسه برنا که مجوز ورزشی دارد به صورت حرفه ای تر آموزش داده می شود و به صورت المپیاد ورزشی درون مدرسه ای برگزار می شود.

ملکی در پایان گفت: برخی از دانش آموزان مدرسه برنا، مقام های ورزشی خوبی در سطح شهرستان آمل و استان مازندران دارند که باعث افتخار است.

خبر : سحر صالحی