حسین کاظمی مربی تیم والیبال کاله مازندران در حاشیه دیدار تیم والیبال کاله و پیکان از رقابت های لیگ برتر والیبال، در سالن پیامبر اعظم شهرستان امل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندانه بیان کرد: در ابتدا باید این کامبک و پیروزی خیلی خوب را به هواداران پرشور و با شخصیت تیم کاله تبریک تبریک عرض کنم چرا که سرمایه های واقعی ما هواداران هستند و همیشه سهم بزرگی در بردهای ما دارند.

وی افزود: در ۲ ست اول با اختلاف ۳ الی ۴ امتیاز از حریف پیش بودیم ولی متاسفانه بازی را واگذار کردیم ولی از ست سوم بچه ها طبق آنالیز عمل کردند و خیلی خوب حرفهای کادر فنی را در زمین پیاده کردند و در نهایت توانستیم تیم پرقدرت پیکان را در ست های سوم، چهارم و پنجم زمینگیر کنیم و به یک برد ارزشمند دست یافتیم.

کاظمی با توجه به اعتراضات کادر فنی و برخی بازیکنان پیکان نسبت به جو ورزشگاه پیامبر اعظم گفت: تماشاگران آملی سهم بزرگی در برد امروز ما داشتند و تشویق تیم خودی اتفاقی طبیعی است و بنده به شخصه چیز خاصی در رفتار تماشاگران فهیم و با شخصیت آملی مشاهده نکردم.

وی ادامه داد: تماشاگران آملی حتی در پایان بازی هر ۲ تیم را تشویق کردند و هیچ گونه بی احترامی به کادر فنی و بازیکنان تیم پیکان انجام ندادند که این موضوع شایسته تقدیر است .

خبر: میثم یوسفی