محمد رضا بحرگرد نیکو رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مازندران در حاشیه برگزاری نخستین و بزرگترین کشتی لوچو در آمل که در سالن غدیر آتش نشانی برگزار شد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: مسابقه امروز تحت نام و یاد شهدای ۶ بهمن و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حال برگزاری می باشد و به استناد گفته کارشناسانی که در همین مکان حضور دارند این مسابقه در چندین سال اخیر بی نظیر بوده است.

وی افزود: حضور کشتی‌ گیران مطرح از سراسر استان مازندران و برگزاری منظم و دقیق این مسابقات نشانگر این است که توانمندی های بسیاری در ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان آمل داریم که باید از آنها به نحو احسن استفاده کنیم.

بحرگرد نیکو ادامه داد: امیدواریم این مسابقه الگویی شود برای بقیه شهرهای استان مازندران و کشور تا بتوانیم بیشتر شاهد برگزاری چنین مسابقات پر شور و منظمی باشیم و از دیدن آن لذت ببریم.

وی تصریح کرد: با ورود دکتر آرمین حمزه نوا به عنوان رئیس ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان آمل خون تازه‌ای به ورزش روستایی آمل تزریق شده است و باید از پتانسیل و تخصص این جوانان به نحو شایسته استفاده کرد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مازندران تاکید کرد: بنده اطمینان دارم خروجی این مسابقات می تواند پشتوانه گرمی برای ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و ورزش قهرمانی در سطح کشور باشد.

بحرگرد نیکو در پایان گفت: از حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه فاضل شهرستان آمل که بانی برگزاری مسابقه‌ای در این سطح بالا شدند کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدواریم این تلاش و همت تداوم داشته باشد تا بتوانیم میزبان مسابقات بزرگ استانی و کشوری در شهرستان آمل باشیم.

تنظیم: سحر صالحی