سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه ناحیه آمل در حاشیه برگزاری نخستین و بزرگترین کشتی لوچو شهرستان آمل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه گفت: این مسابقه مهیج و باشکوه به مناسبت حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل با نام و یاد خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با نظم و انضباط خاصی برگزار شد .

وی افزود: در این مسابقات بیش از ۹۰ لوچو کار صاحب‌نام استان مازندران شرکت داشتند و مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

عسگری ادامه داد: یکی از اهداف برنامه این بود که اعلام کنیم چون به اسم شهدا برگزار شد، مدیون خون آن مردان بزرگ هستیم و به برکت خون پاکشان است که در حال حاضر با آرامش مشغول اجرای مسابقه ای در این سطح بالا هستیم.

وی تصریح کرد: هدف بعدی ما این بود که منش پهلوانی شهدا، اخلاق، رفتار و روش زندگی آنها کلاس درسی باشد تا در کنار آن جوانان و ورزشکاران ما با تأسی از این خصایص شهدا به امورات خود بپردازند و روح آزادگی و جوانمردی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل تاکید کرد: امیدواریم این اتفاق خوبی که رخ داد در آمل و این جمعیت عظیم را به سالن مسابقه کشاند ادامه دار باشد تا بتوانیم در این فضای خوب و معنوی کارهای بزرگتری انجام دهیم.

سرهنگ عسگری در پایان گفت: این برنامه بسیار خوب به همت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان آمل شکل گرفت و از دست اندرکاران این برنامه که بسیار خوب و بدون نقص این موضوع را مدیریت کردند، تقدیر و تشکر ویژه‌ای دارم.

تنظیم : سحر صالحی