عصر دیروز طی مراسمی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن همایش های دانشگاه شمال شهرستان آمل برگزار شد، علیرضا ایراندوست طی حکمی به عنوان ریاست مجمع عالی نخبگان شهرستان آمل منصوب شد.

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه گفت: مجمع عالی نخبگان شهرستان آمل برای اولین بار در آمل تشکیل شده است که زیر مجموعه مجمع عالی نخبگان مازندران و تحت نظارت دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد.

ایراندوست افزود: شناسایی نخبگان جوان و نخبگانی که خارج از استان هستند و ایجاد راه ارتباطی برای این افراد به منظور ارائه کارهای خود به افرادی که در سطح کلان مدیریتی هستند، یکی از برنامه های این مجمع می باشد.

وی ادامه داد: جمع آوری و گرد هم آوردن نخبگان و ایده ها و نو آوری آنها به سمت بازار سرمایه و تجاری سازی آنها نیز یکی دیگر از اولویت های مجمع عالی نخبگان شهرستان آمل خواهد بود.

ریاست مجمع عالی نخبگان شهرستان آمل در پایان تاکید کرد: حمایت مالی از نخبگان در دستور کار مجمع عالی نخبگان استان مازندران و شهرستان آمل است و انشالله با کمک مسئولین و حمایت نخبگان بتوانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم و برای کهن شهر آمل مثمر ثمر باشیم.

گفتنی است کارشناسی ارشد عمران سازه، عضویت در سازمان نظام مهندسی مازندران، عضویت در  انجمن انبوه سازان شهرستان آمل و استان مازندران و  انبوه ساز برتر شهرستان آمل (مهر۱۳۹۵) در بخش تامین مسکن اقشار کم درآمد بخشی از  سوابق کاری و تحصیلی این مهندس کاربلد و جوان می باشد.

تنظیم: سحر صالحی