تیم شهروند ساری در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بزرگسالان کشور در مسابقه‌ای حساس و دیدنی به نتیجه تساوی خانگی مقابل گیتی پسند اصفهان دست یافت.

تیم شهروند ساری با ترکیب اولیه سینا پرکاس، طا‌ها مرتضوی، پژمان بهادیوند، رضا امانی، مراد ناظری در دیدار امروز برابر گیتی پسند اصف‌ها وارد زمین شد و علی حسن پور، محمدرضا کرد، علی اسعدی، بهنام فعال، سروش احمدنیا، رضا قنبری و ابوالفضل افضلی هم بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشستند.

شاگردان رضا لک در روزی که سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری لبریز از تماشاگر بود خیلی زود و در دقیقه یک بازی دیرک دروازه گیتی پسند اصفهان را به لرزه درآوردند.

در دقیقه ۵ مسابقه گل اول شهروند ساری توسط رضا امانی به ثمر رسید، اما گیتی پسند اصفهان توسط محمدحسین درخشانی در دقیقه ۱۹ به گل رسید تا نیمه نخست بازی یک بر یک مساوی شود.

با شروع نیمه دوم گیتی پسند در دقیقه ۲۴ با گلزنی سعید احمدعباسی بازیکن مازندرانی، ۲ بر ۱ از شهروند پیشی گرفت، اما ۶ دقیقه بعد شهروندی‌ها توسط طا‌ها مرتضوی از روی نقطه پنالتی دروازه گیتی پسند را باز کردند.

در دقیقه ۳۲ گیتی پسند یک بار دیگر توسط سعید احمد عباسی گلزنی کرد تا اصفهانی‌ها ۳ بر ۲ نتیجه بازی را به سود تغییر دهند و در حالی که همگان منتظر سوت پایان داور مسابقه بودند طا‌ها مرتضوی در فاصله ۱۶ ثانیه تا پایان بازی گل سوم شهروند را به ثمر رساند تا مصاف دیدنی شهروند ساری و گیتی پسند با تساوی ۳-۳ به پایان رسد.

در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور شهروند ساری با کسب ۳۳ امتیاز جایگاه ششم را در جدول رده بندی مسابقات حفظ کرد.