تیم فوتبال نوجوانان شهروند نور در پایان مرحله اول لیگ برتر نوجوانان کشور موفق شد با کسب نتایج لازم راهی مرحله نهایی رقابت ها شود . شاگردان مجید کاویانپور در تیم شهروند در طول مسابقات از ۱۰ بازی، شکستی در کارنامه نداشت و مقتدرانه به دور بعد صعود کردند .

مجید کاویانپور ستاره و کاپیتان سابق تیم های نساجی ، شموشک و… و سرمربی تیم موفق نوجوانان شهروند نور در مورد این مسابقات گفت : صعود شهروند حاصل تلاش جمعی بود . ما از اردیبهشت ماه تمرینات را استارت زدیم و بعد از تست گیری تیم را بستیم و کار اصلی را شروع کردیم . اولین موضوع برای ما تغییر ذهنیت بازیکنان بود چون عمده بازیکنان از لیگ استان آمده بودند نیاز داشتیم تفکرات آنها را تغییر دهیم و چون بازیکنان با کیفیتی داشتیم خداراشکر کار ما برای بازی ها سخت نشد.

کاویانپور در ادامه افزود : هدف اول تیم در سال اول بقا در لیگ برتر بوده است که با توجه به اینکه شرایط فنی تیم خوب بود کمی توقع را از خودمان بالاتر بردیم و از شروع نیم فصل به صعود از این مرحله تمرکز کردیم و روی ذهن بچه ها کار کردیم و با تلاش و تمرینات خوب بازیکنان به هدف رسیدیم .

مدافع سابق لیگ برتر در خصوص بازی های تیم در این فصل گفت : لیگ را با دو مساوی مقابل متین و پدیده مشهد شروع کردیم که البته با توجه به کمبود تجربه قابل پیش بینی بود و از هفته سوم تیم در شرایط خوبی قرار گرفت. نیم فصل اول تیم کیفیت اصلی خود را نشان نداد و با ۷ امتیازی که کسب کرده بود سوم شد ولی نیم فصل دوم واقعا عالی کار کردیم و از ۵ بازی ۴ برد و ۱ مساوی گرفتیم که کسب ۱۳ امتیاز برای تیم عالی بود .

کاپیتان سابق نساجی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: تمرینات بدنسازی تیم ، فاز هوازی و استقامتی در ارتفاع ( منطقه ییلاقی گلندرود نور ) انجام شد که خیلی این موضوع به ما کمک کرد . بازیهای تدارکاتی خوبی انجام دادیم که عدم باخت در بازیهای پیش فصل اعتماد به نفس فوق العاده ای به تیم تزریق کرد.‌‌

کاویانپور همچنین در ادامه گفت : در مرحله بعد قطعا مسابقات سخت خواهد شد و باید به مصاف تیم های قدرتمند از جمله فولاد خوزستان ، تراکتور و ذوب آهن برویم که با توجه به مجتمع بودن مسابقات فشار و خستگی بازیها بیشتر خواهد شد و نیاز به ۳ بازیکن با کیفیت داریم که امیدواریم اجازه جذب بازیکن را بدهند . ما و نساجی نماینده استان مازندران هستیم و باید از اعتبار فوتبال مازندران در رده نوجوانان دفاع کنیم . امیدوارم هم شهروند و هم نساجی نمایندگان شایسته ای برای استان در این لیگ باشند و دل مردم و هواداران خود را شاد کنند و شاهد پیشرفت و شکوفایی استعدادهای خوب استان به مانند همیشه باشیم .

مجید کاویانپور در پایان افزود : از مسئولین شهری و استانی تقاضا دارم که از این تیم حمایت کنند و به ما در این مسیر سخت خصوصا از نظر مالی کمک کنند چون تیم شهروند خصوصی است و تامین هزینه های مرحله دوم برای ما سخت شده است . در پایان جا دارد از از مدیریت باشگاه دکتر هادی کاشفی که این فرصت را در اختیار بچه های شهر نور و اطراف دادند تشکر کنم . از استادم اقا محسن طاهایی که بعنوان بزرگتر در کنار ما بودند تشکر میکنم که خیلی کمک کردند به تیم . از دوستان عزیزم سعید کوزه گر ، داریوش عباسی و مهدی مرادی و از بازیکنانم تشکر میکنم که فراتر از انتظار کار کردند و ممنون خانواده های محترم هستیم که از ما حمایت کردند.

گفتگو: سید علی حسینی