روز گذشته تیم فوتبال دماوند آمل از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور در یک بازی فینال گونه میزبان تیم برق آرا البرز بود و توانست با ارائه یک بازی منطقی به دور دوم این رقابت ها صعود کند.

مهرداد حبیبی سرمربی جوان و خوش آتیه تیم فوتبال دماوند آمل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه در خصوص این بازی گفت: بازی بسیار سختی بود و همانطور که پیش بینی می کردیم تیم برق آرا البرز با توجه به اینکه ۲ امتیاز از ما کمتر داشت و به برد این دیدار برای صعود نیاز ضروری داشت، بازی بسیار خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: ما نیز برای حملات پی در پی آنها برنامه ریزی داشتیم و قصد داشتیم روی ضد حملات به گل برسیم که این اتفاق افتاد ولی یه گل بد در دقایق پایانی نیمه اول دریافت کردیم که حاشیه امنیت را برای ما کم کرد.

حبیبی افزود: در نیمه دوم بازیکنان، خواسته های کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا کردند و با کنترل بازی به هدفی که خواهان آن بودیم دست پیدا کردیم و توانستیم با یک تساوی به دور دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کنیم.

سرمربی با دانش دماوند تصریح کرد: جا دارد بابت این صعود به مردم آمل تبریک بگویم و امیدوارم در دور دوم هم آملی ها پای تیم خود بایستند و با حمایت ها و تشویق های خودشان زمینه ساز صعود این تیم به لیگ دست دوم کشور شوند.

وی تاکید کرد: برای دور دوم برنامه هایی داریم که انشالله با اضافه کردن چند بازیکن جدید بتوانیم تیم را تقویت کرده تا پر قدرت تر از مرحله اول در مسابقات شرکت کنیم و بتوانیم نماینده شایسته ای برای شهرمان آمل باشیم.

حبیبی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و مطبوعات بیان کرد: انشالله بتوانیم با همکاری کادر فنی،بازیکنان و حمایت مردم و مسئولان فوتبال آمل را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

تنظیم: سحر صالحی