هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و شهدای ششم بهمن آمل در خصوص بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل مس شهر بابک کرمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: بازی سختی برابر کرمان داشتیم و همان طور که مشاهده کردید این تیم از ۴ بازیکن ملی پوش در ترکیب خود استفاده می کرد و مربی تیم ملی هم هدایت آنها را برعهده داشت و تیمی یکدست و با تشکیلاتی بود.

وی افزود: تیم ما تازه تشکیل شده بود و فقط ۳ روز تمرین کردیم و این پتانسیل و غیرت بچه ها بود که امروز توانستند بازی را به نفع خود تمام کنند.

رضایی ادامه داد: از حضور مسئولین و تماشاگران خوب آملی نهایت تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم در بازی های آینده بهتر و روان تر بازی کنیم و تماشاگران بازی های خوبی را مشاهده کنند و لذت ببرند.

وی تصریح کرد: یکی از خوبی های تیم داری در آمل و نقاط مختلف کشور این است که استعدادها کشف می شوند; همانگونه که در این بازی یک بازیکن با قد کوتاه و ناشناخته روند بازی را تغییر داد که بنده به شخصه در ۱۰ سال اخیر چنین بازیکنی ندیده بودم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تاکید کرد: بازیکن تیم ملی باید از همین بازیها پیدا شود و این بازیکن می تواند یکی دو سال آینده سفیر آمل در مسابقات پارالمپیک، جهانی، پاراآسیایی و … باشد.

خبر: سحر صالحی