اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در حاشیه برگزاری هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته بین تیم های شهدای ششم بهمن آمل و مس شهر بابک کرمان در گفتگو با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: خوشبختانه به همت مدیران ارشد شهرستان خصوصا امام جمعه آمل، پس از سالها در کنار بسکتبال با ویلچر، امسال شاهد حضور تیم والیبال نشسته در سوپر لیگ والیبال کشور هستیم.

وی افزود: ورزش معلولین جزو گروهای خاص جامعه هست و همچون افراد سالم باید توجه شود و ما نیز حمایت های لازم را در راستای پیشبرد اهداف این رشته ورزشی انجام خواهیم داد.

پهلوان ادامه داد: حضور مسئولین در این بازی نشان از حمایت تیم والیبال نشسته دارد و مطمئنا پس از چند بازی همگان بر این باورند هستند که مثل بسکتبال با ویلچر از این تیم حمایت کنند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت:شاهد بازی خوبی از هر ۲ تیم بودیم و تیم مس شهر بابک هم از بازیکنان و مربی خوبی بهره مند بود و قطعا پیروزی در این دیدار کار دشواری بود که بازیکنان تیم والیباال نشسته شهدای ششم بهمن آمل آن را به خوبی انجام دادند.

وی در پایان اظهار داشت: حفظ و ادامه روند موجود توسط تیم شهدای ششم بهمن و با پتانسیلی که در بازیکنان این تیم در بازی امروز مشاهده کردیم، می توانیم به قهرمانی در این مسابقات خیلی خوشبین باشیم.

خبر: سحر صالحی