نمایشگاه مطبوعات استان مازندران امسال، شاهد حضور افراد بسیار مطرح و شناخته شده ای بود که یکی از آنها حسین یزدانی مربی تیم ملی فوتبال پیشکسوتان و سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان استان مازندران می باشد.
این سرمربی جوان و خوش آتیه که بازی در تیم های نساجی، شموشک، صنعت ساری و سایپا شمال را در کارنامه فوتبالی خود دارد، با حضور در غرفه مازندرانه بیان کرد: تیم پیشکسوتان سال گذشته به سرمربیگری وحید مظاهری کارش را آغاز کرد و پس از سه ماه تمرین فشرده بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی توانست در کشور تایلند به عنوان ارزشمند قهرمانی جهان دست پیدا کند که من نیز به عنوان مربی در خدمت تیم بودم.
یزدانی افزود: همچنین در سال گذشته نیز با توانمندی و یکدلی بچه‌ها و کادر فنی توانستیم تیم فوتبال ناشنوایان مازندران را به عنوان نایب قهرمانی کشور برسانیم.
وی افزود: سال آینده نیز مسابقات جام جهانی فوتبال پیشکسوتان با حضور ۱۴ تیم در تایلند برگزار می شود که حضور ۴ بازیکن مازندرانی در تیم ملی باعث افتخار است.
مربی تیم ملی فوتبال پیشکسوتان تصریح کرد: رسانه‌ها نقش غیرقابل انکاری در پیشرفت یک تیم و بازیکن دارند و می تواند خیلی از معادلات را با انتشار یک خبر جا به‌ جا کنند، بنابراین باید به اصحاب رسانه توجه بیشتری داشت و نیازهای آنها را برطرف کرد تا بتوانند بدون دغدغه به رسالت اصلی و واقعی خود عمل کنند.
یزدانی تاکید کرد: رسانه در ورزش خیلی تاثیرگذار است و باعث می شود جوانان مستعد ما که تا به حال کشف نشده اند به وسیله رسانه توانمندی هایشان آشکار گردد و مسیر زندگیشان تغییر کند.
سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان استان مازندران در پایان گفت: سطح شعور و آگاهی انسان با کتاب و کتابخوانی افزایش پیدا می کند و این نمایشگاه نیز می تواند مردم را بیشتر به سمت کتاب خوانی سوق دهد.
خبر: سحر صالحی

smart