جنگ امروز ما ، جنگ نرم است ( مقام معظم رهبری مد ظله العالی)

جنگ نرم به هر گونه اقدام روانی و تبلیغاتی گفته می شود که هدف آن جامعه یا گروه است و عمده تفاوت آن با جنگ سخت (نظامی ) ، عدم درگیری و استفاده از سلاح های نظامی می باشد زیرا در جنگ نرم از سلاح های تبلیغاتی ، اعتقادی استفاده می شود؛ به تعبیر دیگر جنگ نرم استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و ابزارهای مربوط به آن است، به منظور تاثیر گذاری بر عقاید ، فرهنگ ، دین و مذهب ، سیاست ، احساسات ، تمایلات ، رفتار و مختصات فکری دشمن با توسل به شیوه هایی که موجب پیشرفت مقاصد امنیت ملی می شود، است.

تبلیغات صفحات مجازی و غیر مجازی در خصوص ماساژ و ریلکسیشن موجی را ایجاد نموده که برا آن اساس برخی اشخاص معلوم الحال فضای سود جویی و جرائم خاصی را در این پیکره فراهم نموده است .

ماساژ‌هایی که دستمایه فحشا و فساد اخلاقی در شهر است و در این فضا باندهای مافیایی اخلاقی و خاص نیز بسیار فعال هستند.

آنچه تحت عنوان توریست «فاحشه‌گری» در برخی نقاط معروف جهان همچون بانکوک، پاتایا و حتی پوکت وجود داشت، به بطن یک کشور اسلامی راه پیدا کرده است و در حال گسترش و گسترانیدن شعوب خود هم هست.

سؤال مطرح در این میان این است که حکم قضایی و حقوقی افرادی که دست به تأسیس چنین مراکزی می‌زنند، چیست؟ تماس بین زن و مرد نامحرم حرام و ممنوع است و در نتیجه ماساژ مرد توسط ماساژورهای زن مصداق بارز فعل حرام است و حکم چنین فعالیت‌هایی تعزیری از شلاق تا زندان است.

با توجه به وضعیت حاد مبحث جنگ نرم در حوزه ماساژ ، لازم است دستگاههای امنیتی با حمایت دستگاه محترم قضایی نسبت به شناسایی عوامل متخلف و مجرم اقدام عاجل نموده تا باعث آسیب های جدی تری به پیکره خانواده ها نگردند.

لازم است با ایجاد یک اتحادیه صنفی تخصصی در این حوزه و تعیین مدیران و اساتید متخصص و متعهد که مورد تایید نظام خواهند بود در این صنعت میتواند ساماندهی لازم را فراهم کنند.

به قلم: سعید بابایی کارشناس مسایل سیاسی