در حاشیه برگزاری چهارمین مسابقه سوارکاری شهرستان آمل، که رامین شفیعی طراح مسیر سطح ۴ بین المللی سوارکاری، یکی از مهمانان ویژه آن بود در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه صحبت های جالبی را بیان کرد.

رامین شفیعی طراح مسیر سطح ۴ بین المللی و عضو کمیته پرش فدراسیون آسیا می باشد که افتخارات زیادی برای جمهوری اسلامی ایران توانسته به ارمغان بیاورد.

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه، بیان کرد: یکی از معدود طراحان مسیری هستم که در ۵ قاره دنیا در مسابقات مختلف و کشورهایی مثل آمریکا، کانادا، ونزوئلا، آفریقای جنوبی، استرالیا، فنلاند و … طراح مسیر کردم.

شفیعی افزود: امروز در خدمت دوستان هیات سوارکاری آمل، شاهد مسابقه بسیار خوب با سوارکارانی با استعداد هستیم و با ادامه این روند می توان روزهای خوبی را برای سوارکاری آمل متصور شد.

وی ادامه داد: اشتیاق به کار و پیشرفت در اعضای هیات سوارکاری آمل موج می زند و با اینکه از نظر امکانات با کمبودهایی مواجه هستند که در اول راه طبیعی نیز می باشد، ولی مسابقات را به شکل کاملا رسمی و استاندارد برگزار می کنند.

طراح مسیر سطح ۴ بین المللی سوارکاری تصریح کرد: این مسابقات باید ادامه دار باشد و هر چه بیشتر سوارکار بتواند در جو مسابقه باشد می تواند بهتر نقاط ضعف خود را پیدا کرده و آن را اصلاح کند.

شفیعی اظهار داشت: طراحی مسیر چیدن موانع می باشد که شماره ها و مسیر مشخصی دارد و در هر دور مسابقه متفاوت است و ارتفاع آن از رده ۳۰ سانتیمتر شروع می شود تا رده ۱۶۰ الی ۱۷۰ سانتیمتر که در المپیک هست، پیش می رود.

عضو کمیته پرش فدراسیون آسیا در پایان بیان کرد: با توجه به امکانات موجود هیات سوارکاری آمل توانسته گامهای بلندی در جهت ارتقا و پیشرفت این رشته ورزشی در استان و کشور بردارد و به طور قطع با این روند شاهد حضور سوارکاران آملی در مجامع بین المللی خواهیم بود.

خبر: سحر صالحی