سامان قلی پور ملکشاه ورزشکار با غیرت آملی ظهر امروز توانست علیرغم مصدومیت های شدید در محل سازمان جهانی ایمارو در تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین برخورداری نماینده ویژه رهبری، شهردار تهران، استاد ابراهیم صنوبر ملقب به پدر صلح ایران، جهان پهلوان محمو محمودی ، حمید قلی زاده رییس سازمان جهانی ایمارو، حاج حسین قلی زاده نائب رییس سازمان جهانی ایمارو، محسن شریفی، سعید عهد نژاد، دکتر سیف و جمعی دیگر از مسئولین با بالای سر بردن کباده ۱۱۰ کیلو گرم رکوردی افسانه ای از خود بر جای گذاشته و تاریخ ساز شود.

پس از این افتخار آفرینی سامان قلی پور ملکشاه طی گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازندرانه بیان کرد:از سر غیرت با مصدومیت به عشق مردم و با توکل به امیر المومنین پشت این کباده قرار گرفتم و خدا را شاکرم آبرویم را حفظ کرد و توانستم با بالا بردن این کباده سنگین برای کشورم افتخار آفرینی کنم و صاحب بازوبند و کمربند طلایی این مسابقات شوم.

وی افزود: این نهمین طلای جهانی بنده است و افتخار می کنم فرزند این مرز و بوم هستم و امیدوارم بازهم بتوانم برای مملکتم افتخار آفرینی کنم.

قلیپور ملکشاه در پایان از عشق خود به امیر المومنین صحبت کرد و گفت: تمامی مدال ها و کمربندهایی که کسب کردم را در اولین فرصت به موزه حرم امام علی (ع) در نجف اشرف هدیه خواهم کرد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین برخورداری به خاطر تقدیر و تشکر از  ثبت رکورد تاریخی و افسانه ای ورزشکار برومند آملی خبر مسرت بخش دیدار با رهبری را به وی داد.

لازم به ذکر است مراسم استقبال و تجلیل از جهان پهلوان سامان قلی پور ملکشاه عصر فردا ساعت ۱۵ در سرای مهر شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

خبر : سحر صالحی