کبری اسفندیاریان ریاست اداراه بهزیستی شهرستان آمل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: موسسه خیریه مهرورزان طلوع زندگی آمل با مدیریت خانم توسلی دارای کادری مجرب و کامل با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص از سراسر کشور است که با عشق و علاقه در حال  فعالیت می باشد.

وی افزود: هشتمین تیم پزشکی موسسه خیریه مهرورزان طلوع زندگی آمل به منظور انجام خدمات رایگان، تحت نظارت اداره بهزیستی این شهرستان، صبح امروز در مناطق کم برخوردار و آسیب (اسپیاری) مستقر شدند.

اسفندیاریان ادامه داد: این طرح با همکاری سپاه ، هلال احمر و جمعی از پزشکان نیک اندیش آمل و با همت اداره بهزیستی در حال اجرا می باشد و ماه قبل در روستای ییلاقی نشل اجرا شد.

وی افزود: ویزیت بیماران قلبی و عروقی ، داخلی ، زنان و زایمان (سونوگرافی) ، دندانپزشکی ، عمومی ، چشم پزشکی ، بیماریهای عفونی و … در این طرح ها انجام می شود و بیمارانی که نیاز به خدمات بیشتر داشته باشند توسط پزشکان ارجاع داده می شوند و تمامی هزینه ها به صورت رایگان می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: وجود تمامی آیتم ها اعم از تیم مشاوره، پرستاری و … در این موسسه باعث شده است تا شاهد یک فضای کاملا بیمارستانی با تجهیزات کامل باشیم و این موضوع باعث رضایتمندی افراد مناطق کم برخوردار شده است.

ریاست اداراه بهزیستی شهرستان آمل در پایان تاکید کرد: ذکر این نکته ضروری است که ارزش ریالی هر کاروان اعزامی حدود ۴۰ میلیون تومان می باشد.

خبر: سحر صالحی