عرفان آسیایی رییس هیات سوارکاری شهرستان آمل گفت: لازمه تشکیل تیم سوارکاری آمل پر کردن رده مبتدی توسط سوارکاران است به همین منظور تمام تلاش خود را در این خصوص انجام می دهیم.

وی افزود: ۱۰ آبان ماه ۹۸ و با توجه به نزدیک شدن روز دانش آموز مسابقه ای دیگری به همین مناسبت با حضور داوران رسمی فدراسیون برای پر کردن رده مبتدی سوارکاران آملی برگزار خواهیم کرد.

آسیایی ادامه داد: قطعا برگزاری مسابقات پشت سر هم با حضور نمایندگان رسمی فدراسیون کار دشواری است، که برای شهر آمل این کار را با جان و دل انجام خواهیم داد و انتظار داریم سوارکارانی که در این مسابقه شرکت می کنند با آمادگی کامل حضور یابند تا هر چه سریعتر بتوانند رده های مبتدی خود را پر کنند تا مابتوانیم تیم سوارکاری آمل را تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: هیئت سوارکاری آمل برای اجرایی کردن فاز بعدی برنامه های خود باید این مرحله ثبت رده مبتدی را بگذراند تا بتواند دست به کارهای بزرگتر بزند و مسابقه رده های مختلف را برگزار کرده و برای شرکت در مسابقات مختلف استانی و کشوری یک تیم قوی در حد نام بزرگ آمل آماده و روانه بازی ها کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: در روز ۱۰ آبان برای اولین بار در شهرستان آمل مسابقه پرش پونی سواران را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: سوارکار های زیر ١۴ سال با پونی (اسب هایی با قد زیر ١۵٠ سانتی متر) که قبلا با اسب بزرگ مسابقه رسمی نداده اند، میتوانند در رده پرش پونی (ارتفاع مانع ٢٠ تا ٣٠ سانتی متر)شرکت کنند و ثبت نام رده پونی در این مسابقه به دلیل تشویق پونی سوارن عزیز نیم بها می باشد.

خبر: سحر صالحی