به مناسبت هفته تربیت بدنی به سراغ اسماعیل پهلوان مدیر لایق و شایسته اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل رفتیم و ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته، گفتگوی کوتاهی با وی انجام دادیم.

اسماعیل پهلوان در خصوص عملکرد اداره ورزش آمل گفت:عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل را می توان در ۶ محور بررسی کرد که در بخش قهرمانی تاکنون ۳۲ مدال برون مرزی داشتیم، که مدال طلای مسابقات المپیک ساحلی توسط پویا رحمانی  آخرین آن در حال حاضر می باشد و ما افتخار می کنیم اولین مدال آور طلای المپیک ساحلی از شهرستان آمل است.

وی افزود: در ورزش حرفه ای اقدامات مناسبی صورت گرفته و تیم های خوبی را روانه مسابقات مختلف در بالاترین سطح لیگ برتر و لیگ یک داشتیم و مطمئنا  امسال نسبت به سال گذشته که ۱۴ تیم حضور داشتند، پیشرفت زیادی خواهد داشت.

پهلوان ادامه داد: در حوزه بانوان شتاب فزاینده  ای گرفتیم که روند رو به جلوی آن کاملا مشهود است که با حفظ و تکمیل این روند دیگر دغدغه ای در حوزه ورزش بانوان آمل نخواهیم داشت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل تصریح کرد: در حوزه ورزش همگانی نیز تغییراتی در سطح مدیریت هیئت ها داشتیم و سعی کردیم در قالب نشست های استانی، چارچوب ها را به هیئت های شهرستانی نشان دهیم و آنها را برنامه محور کنیم تا در کنار همدلی و تعامل  اتفاقات خوبی را رقم بزنیم چرا که کارهای بسیاری برای انجام دادن وجود دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: در حوزه استعدادیابی آمل یک شهرستان پیشتاز در مازندران است که نمود آن کسب مدال های مختلف در المپیاد استعدادهای برتر کشور در دو بخش آقایان و خانمها می باشد که قریب به ۳۰ درصد افتخار آفرینی استان مازندران سهم آمل می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: در حوزه زیر ساختی هم جلسات زیادی انجام شده و کارهای اجرایی بی شماری صورت گرفته است و انتظار داریم سال مالی ۱۳۹۸ اتمام پروژه های عمرانی نیمه کاره باشد که چندین سال به صورت فرسایشی در شهرستان بوده و به نظر امسال می توانیم در صورت تخصیص اعتبار می توانیم خوشبین به اتمام این پروژه ها باشیم.

پهلوان در خصوص وضعیت بودجه ای و مالی اداره ورزش بیان کرد: کمبود منابع مالی همیشگی است ولی ما ظرفیت هایی در حوزه های هیئت ها ورزشی و مشارکت های اجتماعی داریم که بازوان ما هستند، و همین موضوع موجب شده است کارهای اجرایی و در دست اقدام ما کند نشود و تحت تاثیر زیادی قرار نگیرد اما به نظر شخص بنده شتاب خوبی در بحث حل موضوعات و مناسبات مربوط به ورزشکاران و هیات ها صورت گرفته و در تلاش هستیم سطح تعاملات خود را با دستگاههایی که می توانند کمک کار باشند با امضای تفاهم نامه همکاری، بیشتر کنیم.

وی اظهار کرد: در حوزه قهرمانی ما نسبت به گذشته ۵۰ درصد رشد داشتیم وهمینطور درجذب اعتبارات و پروژه ها اقدامات زیادی در حوزه بانوان انجام شده است و کارهای بسیاری که انجام دادیم و به طور کل عملکرد این چند وقته عملکردی ساکن نبود و روبه جلو می باشد ولی،  نیاز به کار ، تلاش و حمایت دارد و انتظار داریم حمایت های موجود بیشتر شود تا ماپاسخگوی نیازهای افراد باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در پایان گفت: از تمام افرادی که در ورزش وقت می گذارند اعم از رسانه ، سازمان های مردم نهاد، هیئت های ورزشی، مدیران و مسئولان شهرستانی و … تشکر ویژه ای می کنم.

خبر : سحر صالحی