پیشکسوتان تیم ملی فوتسال ایران با حضور در آمل با برگزاری دیداری دوستانه مقابل تیم فوتسال منتخب مازندران به یاد مرحوم حسن حسین زاده، دبیر فقید کمیته فوتسال کشور و نیز حسین قوی از مربیان فوتسال شهرستان آمل قرار خواهد گرفت که کلیه ی عواید این دیدار خیرخواهانه برای کمک به بیماران سرطانی انجمن خیریه آرین شهرستان آمل هزینه خواهد شد. در همین راستا محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به همراه میشل پتروس مربی دروازه بان ها و مهدی گل پور مسئول استعدادیابی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال قبل از برگزاری دیدار دوستانه در نشست خبری نزد خبرنگاران در سالن سرای مهر آمل حاضر شدند.

ناظم الشریعه با بیان این که در زمینه خیریه باید گام های بیشتری برداشته شود اظهار کرد: تا کنون با مشارکت شهرهایی مانند یزد، تبریز و همدان و… دیدارهای خیریه بسیاری برگزار کردیم و عواید بلیت فروشی تمام این بازی ها صرف امور خیریه شده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری بیان کرد: بهترین عامل رشد تیم ملی، داشتن لیگ فوتسال مناسب است. حضور و کشف استعداد ها باید در لیگ صورت پذیرد که متاسفانه در ۲ سال گذشته استعدادیابی لیگ وضعیت مناسبی نداشته است.

وی در ادامه افزود: وضعیت اقتصادی لیگ ایران به علت عدم حضور اسپانسرهای قوی، نامناسب است و این مساله باعث آسیب رسیدن به تیم ملی نیز خواهد شد‌.

ناظم الشریعه با بیان این که تغییر در سطح مدیریتی با تغییر در دیدگاه ها همراه است مطرح کرد: شخصیت تیم ملی فوتسال ایران به گونه ای برنامه ریزی شده است که از حواشی و تغییرات مدیریتی کمترین ضربه را بخورد.

وی در خصوص برنامه ریزی بازی های تیم ملی فوتسال گفت: برنامه ریزی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی توسط ما انجام می شود و هفته آینده نیز اردوی اولیه مقدماتی جام جهانی را برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به این که وحید شمسایی از بزرگان فوتسال جهان است خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم ملی برای برگزاری دیدار خداحافظی وحید شمسایی هیچ مخالفتی ندارد و فدراسیون فوتبال باید پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی درباره ی پاداش قهرمانی جام ملت های آسیای اخیر اعلام کرد: بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا علی رغم وعده های زیادی که داده شد هیچ گونه پاداشی را تا کنون دریافت نکردیم.

ناظم الشریعه در خصوص حضور آمل در لیگ فوتسال کشور بیان کرد: برای حضور شایسته ی آمل در مسابقات کشوری نیاز به ورود بخش خصوصی و اداره کل ورزش و جوانان است و مهم ترین عامل تعیین کننده در این موضوع تعامل بین نیروهای استعدادیابی، هیات های ورزشی، اداره ورزش و بخش خصوصی آمل می باشد.

خبر: مسیح مسلمی پاشا