عادل غلامی بازیکن اسبق تیم ملی والیبال و حال حاضر کاله آمل در اختتامیه تابستانه آکادمی خود در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه گفت: والیبال در شهر آمل یکی از ورزش های پرطرفدار و محبوب است و در جایی که محبوبیت باشد استعدادهای زیادی هم در آن جا شکوفا می شود.

وی در ادامه از اهدافش برای راه اندازی آکادمی در آمل بیان کرد: بر حسب دِینی که نسبت به والیبال در این شهر دارم و خاستگاه و زادگاه والیبال از همین شهر بوده است به فکر تاسیس این آکادمی افتادم.

غلامی با توجه با استعدادهای زیاد نوجوانان به والیبال در شهر آمل افزود: امیدوارم در سال های آتی از دل همین بچه ها بتوانیم استعدادهای زیادی به والیبال معرفی کنیم و اکثر این بچه ها هم مستعدین این رشته هستند که اگر در آینده تمرکز کافی داشته باشند می توانند حتی به تیم های ملی برسند و در بهترین باشگاههای جهان توپ بزنند.

وی با توجه به استقبال خوب آملی ها گفت: استقبال آملی ها بسیار خوب و باشکوه بود سال گذشته این آکادمی را شروع کردیم و امیدوارم سال های دیگر هم ادامه دار باشد.

وی در پایان گفت: والیبال آمل یکی از قطب های کشور است و ما همه ساله ملی پوشان زیادی را در عرصه نوجوانان و جوانان و بزرگسالان داشتیم.

خبر: سحر صالحی