مسابقات تنیس آزاد بانوان مناطق کشوری که از شنبه در مجموعه ورزشی امیر آغاز شد، ظهر امروز به کار خود پایان داد.

این مسابقات با ۴۸ تنیسور از استان های مازندران، یزد، اصفهان، مشهد، هرمزگان، تهران، قم و البرز در مجموعه ورزشی امیر برگزار شد.

الهه قوپرانلو از ساری نفر اول، ترانه مهران از بابل نفر دوم، پریسا شکاری و نگار حبیبی از تهران سوم مشترک شدند.

الهه قوپرانلو در گفتگو با خبرنگار مازندرانه با بیان سطح بالای این مسابقات اظهار کرد: از استان های مختلف و بازیکنان قوی در این مسابقات شرکت کردند، با وجودی که قرعه سختی داشتم توانستم موفق شوم.

وی مازندران را جایگاه خوبی در تنیس دانست و عنوان کرد:این استان پتانسیل بالایی دارد و می تواند بهتر از این عمل کند.

این تنیسور تصریح کرد: متاسفانه در حوزه بانوان جذب اسپانسر کمتر صورت می گیرد و این یکی از مشکلات ورزش بانوان در تنیس است.

وی ادامه داد: ۱۰ سال است که تنیس بازی می کنم، اما از سال ۹۱ بصورت حرفه ای این رشته را ادامه داد؛ البته سه سالی است که فاصله گرفتم و امسال دوباره به سمت تنیس آمدم.

اسماعیل پهلوان در حاشیه مسابقات تنیس آزاد بانوان مناطق کشوری در آمل گفت: این شهرستان تجربه خوبی در مسابقات تنیس دارد که می تواند این به بالا رفتن جایگاه این ورزش در کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه شاهد بازی خوبی میان دو هم استانی خود بودیم، عنوان کرد: بازی های خوبی همه ساله هم در حوزه آقایان و هم بانوان در این شهرستان برگزار می شود که در رنکینگ و سطح بالایی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت در رشته تنیس در شهرستان فراهم است و می توانیم همواره یکته تاز در این ورزش در استان باشیم.

خبر: سمانه قلی پور