پیروز حناچی شهردار تهران در دستورالعملی خطاب به همه شهرداران مناطق و روسای به منظور حفظ و اعتلای جایگاه والای شهدای گرانقدر به موجب این بخشنامه تاکید می شود.

نظارت دقیق بر رفع اشکالات احتمالی تابلوهای نصب شده در کلیه اماکن و معابر و فضاهای شهری که مزین به نام شهدای عزیز می باشد صورت پذیرفته و تمهیدات و تدبیر لازم در این خصوص به کار گرفته شود و شایان ذکر است نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده بالاترین مقام هر واحد سازمانی است.

این در حالی است که غلام محمدی مشاور شهردار تهران نیز در پیامی توئیتری نوشته است: شهردار تهران در بخش نامه ای بار دیگر بر حفظ و اعتلای نام شهدای گرانقدر در نامگذاریها و رفع اشکالات احتمالی در تابلوهای نصب شده در اماکن و معابر تاکید نمود. همانطور که پیش از گفتیم این کمترین دین ما به ایثار شهدای والامقام است.

غلام محمدی در پستی دیگر نوشته است: مبتنی بر بخش نامه شهردار تهران مقرر شد کلیه پیمانکاران خاطی پس از شناسایی و وصول گزارشات لازم و اثبات تخلف معزول گردند‌. نباید سهو و بی دقتی ماموران خاطی باعث ایجاد نگرانی برای شهروندان در مسئله ملی و دینی اعتلای نام و یاد شهدای گرانقدر شود.

این در حالی است که در پی دستورالعمل شهردار تهران مبنی بر اصلاح تابلوهای معابر و ایستگاه‌های اتوبوسی که واژه مقدس شهید از آن ها حذف شده، تابلوی دیگری شناسایی و اصلاح شد.

شب گذشته، شهرداری تهران تابلوی پایانه ایستگاه شهید محلاتی را اصلاح کرد.ایستگاه اتوبوس شهید محلاتی در بزرگراه ارتش (شرق به غرب)ابتدای بلوار شاهد و ورودی شهرک شهید محلاتی قرار دارد.