رامتین کولائیان سرپرست هیئت سوارکاری استان مازندران با حضور در آمل و دیدار با عرفان آسیایی رییس هیات سوارکاری این شهرستان  گفت: در ابتدا به تمامی ورزشکاران و مدیر عاملانی که در رشته سوارکاری در حال فعالیت می باشند عرض خدا قوت و خسته نباشید دارم و به عنوان خدمتگزار در کنارشان خواهیم بود تا این ورزش را در استان به جایگاه واقعی آن برسانیم.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر با حضور در باشگاه سوارکاری کاسپین شاهد آماده سازی زمین برای مسابقات استانی که قرار است روز جمعه مورخ ۰۸/۰۶/۱۳۹۸ در آمل برگزار شود، هستیم و امیدوارم مسابقه ای در شان استان مازندران و شهرستان آمل برگزار کنیم.

سرپرست هیئت سوارکاری استان مازندران افزود: وضعیت سوارکاری در استان مازندران رو به پیشرفت است و ما هم سعی میکنیم از تمامی پتانسیل ها برای پیشرفت ورزشکاران مازندرانی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: شهرستان آمل از نظر امکانات برای رشته سوارکاری بسیار بسیار عالی است و با وجود اینکه میدانم مسئولین در قبال افرادی که واقعا تلاش می کنند کم لطف هستند، اما با تمام وجود برای ورزشکارانشان سنگ تمام میگذارند.

کولائیان در پایان گفت: از اینکه مدیران تمامی باشگاهها ورزشی سوارکاری در آمل از هیات سوارکاری این شهرستان راضی هستند نشان دهنده عملکرد صحیح و مناسب عرفان آسیایی رییس این هیات می باشد که این موضوع جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.