ایام خجسته اعیاد بزرگ قربان و غدیر فرصت مغتنمی را فراهم آورد تابه همت علی کاوه این مردخستگی ناپذیر عرصه ورزش و حرفه عکاسی ورزشی همچون گذشته با عشق و از خودگذشتگی در سرزمین پدری خود، اهالی دو روستای واز یک و اسکنده را دورهم جمع کند و با برگزاری همایش پیاده روی تحت عنوان جشن امامت و ولایت روزی مفرح وبه یادماندنی برای اهالی این دو روستا از توابع شهرستان محمودآباد را رقم بزند.

آری، روزجمعه اول شهریور برای اهالی دو روستای وازیک و اسکنده یک روز خوب و فراموش نشدنی بود، از کودکان خردسال ، نوجوانان و جوانان گرفته تا مردان و زنان سالخورده و کهنسال در کنار یکدیگر در همایش ورزشی تفریحی و فرهنگی پیاده روی جشن ولایت شرکت کردند تا بیش از پیش قدر یکدیگر به خصوص بزرگترها و پیشکسوتان روستای خودرا بدانند.

همزمان با همایش پیاده روی جشن امامت و ولایت برنامه های متنوعی مانند مسابقه طناب کشی و ……..برگزار و به نفرات برتر شامل جوایز نقدی و وسایل مختلف ورزشی اهدا شد.

لازم به یاد آوری است؛ باید از دوستان دیگری همچون ریاست فدراسیون ورزش عشایری و روستایی دکتر جعفری ، دکتر مجید ساعدی فر مدیر کارخانجات تولید پوشاک و وسایل ورزشی مجید ، ناصر عظیمی موسس موسسه مازیار ورزش ، رضا اسماعیلی مدیر مسوول روزنامه شوت و خبرگزاری البرز و نعمت اله بخشی (دهدار اسکنده) دیگر دوستانی که به اشکال مختلف دراین همایش مشارکت و همکاری داشتند تشکر و قدردانی شود.

همایش پیاده روی جشن ولایت با حضور مسوولین محلی ورزش شهرستان محمودآباد آقایان یوسفی رئیس ورزش و جوانان محمودآباد دکتر سعیدی راد رئیس هیات پزشکی ورزشی محمودآباد ودیگر مردان زحمتکش ورزش روستای وازیک واسکنده علی کاوه ، رضا نورانی دهیار محله روستایی برگزار و درپایان جوایز توسط آنها به نفرات برگزیده اهدا شد.