تانگوی اندومبله چندی پیش با انتقالی ۷۹ میلیون یورویی لیون را به مقصد تاتنهام ترک کرد و به گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. ستاره فرانسوی پس از نزدیک به دو سال که تاتنهام خرید قابل توجهی نداشت، راهی این تیم شده و در حال حاضر تنها خرید تابستانی این تیم بوده است. او در بازی های دوستانه اخیر تاتنهام توانسته اندکی ازتوانایی های خود را نشان دهد و پوچتینو از تاتنهامی ها خواست به این بازیکن زمان بدهند.

 

 

 

 

سرمربی آرژانتینی موفق تاتنهام در مورد اندومبله گفت:« نباید انتظار داشت اندومبله فورا برای ما بدرخشد. برای او شرایط کمی سخت است و نباید از او انتظار زیادی داشت. باید قبول کنیم که وفق پیدا کردن بازیکن با تیم، فرهنگ و یک کشور جدید زمان می خواهد.

البته او تنها خرید باشگاه تا به اینجا بوده و این کار را سخت تر هم می کند چون معمولا بازیکنان تازه وارد در یک تیم به یکدیگر کمک می کنند اما از این حیث او در تاتنهام تنهاست. باید به او زمان داد ولی در مجموع از شرایطش راضی هستم. او علاقه زیادی به یادگیری و پیشرفت دارد اما برای دیدن بهترین کیفیت او باید صبر کنیم.»

 

 

 

 

پوچتینو در مورد مصدومیت دله آلی نیز گفت:« من نمی دانم باشگاه چه مدت زمانی را برای دوری وی اعلام کرده؛ اما فکر نمی کنم به موقع آماده حضور در بازی های ابتدای فصل شود. این همان مصدومیت قدیمی اوست.

البته که ما نگرانیم. او هنوز جوان است و ۲۳ سال دارد و طی سال های اخیر بسیار زیاد از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است. ما اینجا هستیم تا تلاش کنیم به وی کمک کنیم. من فکر می کنم او به یک جراحی کوچک نیاز دارد و احتمالاً پس از چند هفته باز می گردد و با تیم همراه خواهد شد.»