تا چند روز قبل به نظر می رسید انتقال روملو لوکاکو به یوونتوس قطعی باشد و اخبار همگی حاکی از معاوضه این بازیکن با پائولو دیبالا، شماره ۱۰ آرژانتینی یوونتوس بود اما عدم تمایل هافبک بیانکونری به انتقال به اولدترافورد، باعث برهم خوردن این معاوضه شد و همچنین آینده روملو لوکاکو در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در ۲۴ ساعت اخیر اخباری در مورد ابراز علاقه مجدد اینتر برای خرید روملو لوکاکو منتشر شده است. ستاره بلژیکی از ابتدای بازار نقل و انتقالات مورد نظر آنتونیو کونته بود و اینتر برای خرید وی وارد عمل شد اما عدم توافق مالی در نهایت باعث شد این انتقال سر نگیرد.

طبق ادعای اسکای اسپورتس، پیشنهاد جدید اینتر برای خرید روملو لوکاکو ۷۰ میلیون پوند است اما یونایتد به هیچ عنوان تمایلی به فروش مهاجم خود پایین تر از رقمی که همان ابتدا اعلام کرد (۸۳ میلیون پوند) ندارد و این پیشنهاد نراتزوری نیز مورد توجه آنها قرار نگرفته است.

با توجه به عدم توافق برای خرید ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات و ۳۳ ساله یوونتوس، اوله گونار سولسشر دیگر تمایل چندانی به فروش مهاجم بلژیکی خود آنهم در آستانه آغاز لیگ برتر ندارد و اگر اینتر مبلغ پیشنهادی خود را افزایش ندهد، ممکن است علیرغم همه شایعات روملو لوکاکو یک فصل دیگر هم در اولدترافورد ماندنی شود؛ اتفاقی که به نظر می رسد هرگز باب میل او نیست و روملو لوکاکو خواهان جدایی از یونایتد است.