فصل نقل و انتقالات اروپا مدتی است آغاز شده و تیم های مدعی به دنبال تقویت ترکیب خود هستند. رئال مادرید در همین چند هفته طوفانی عمل کرده و ستاره هایی چون ادن هازارد و لوکا یوویچ را جذب کرده است.

یوونتوس با جذب آدرین رابیو و آرون رمزی کمربند میانی خود را محکم کرده و بایرن مونیخ سمت راست و چپ دفاع خود را با خرید پاوارد و لوکاس هرناندز تقویت کرده است.

لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال فعالیت چندانی نداشته اند و آرون وان بیساکا مهم ترین خرید یونایتد بوده است. میلان و اینتر همچنان بازیکنان کم نام و نشان جذب می کنند. آنتوان گریزمان به بارسلونا پیوسته و ماتیس دی لیخت بعد از مدتها رقابت بارسلونا و یوونتوس برای جذب او سرانجام راهی بانوی پیر ایتالیا شده است. تکلیف ستاره های بزرگی چون پل پوگبا و نیمار هم هنوز نامشخص است.

با “ورزش سه”، اتفاقات بازار نقل و انتقالات تابستانی ۲۰-۲۰۱۹ را لحظه به لحظه دنبال کنید؛

یکشنبه ۱۳ مرداد:

۱۳:۰۰ رسمی: اسماعیل بن‌ناصر، ستاره الجزایری امپولی که عنوان بهترین بازیکن جام ملتهای آفریقا ۲۰۱۹ را بدست آورده بود با امضای قراردادی ۱۶ میلیون یورویی به میلان پیوست (آث میلان)

۱۲:۳۰ یوونتوس قصد دارد با منچسترسیتی برای جذب مدافع این تیم، دانیلو و با بارسلونا برای جذب خوان میرانا مذاکره کند (کالچیو مرکاتو)

۱۲:۰۰ اینترمیلان، ایوان راکیتیچ ستاره خط میانی بارسلونا و کوین استروتمن، ستاره مارسی را به عنوان هدفهای اصلی خود در ادامه فصل نقل و انتقالات تعیینکرده است (گاتزتا دلو اسپورت)

۱۱:۳۰ فیلیپ کوتینیو که شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از بارسلونا مطرح است تمایلی به جدا شدن از این تیم به عنوان بازیکن قرضی ندارد (موندو دپورتیوو)

۱۱:۰۰ اسکای اسپورتز مدعی شد لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی برای انتقال از این تیم به بایرن مونیخ با بایرن شخصاً به توافق رسیده است (اسکای اسپورتز)

۱۰:۳۰ پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از مدیران این تیم خواسته برای جذب ایسکو و ناتان آکه دست به کار شوند و این دو را به سیتی منتقل کنند (اکسپرس)

شنبه ۱۲ مرداد:

۲۳:۲۳: رسمی: خوان فران، مدافع راست باتجربه اسپانیایی، با پایان قراردادش با اتلتیکو مادرید، به طور آزاد به سائوپائو برزیل پیوست

۲۲:۳۱: یوونتوس پیشنهاد انتقال قرضی مدافع خود دنیله روگانی به آرسنال را رد کرده است (فوتبال ایتالیا)

۲۲:۱۳: لوزانو، هافبک آیندهوون در آستانه انتقال به ناپولی قرار گرفته است (کالچومرکاتو)

۲۱:۵۹: تلاش لیورپول برای خرید جونیور فیرپو، مدافع بتیس به نتیجه نرسیده و او راهی بارسلونا خواهد شد (دیلی میل)

۲۱:۱۹: میلان قصد دارد برای خرید رودریگو دی پائول، هافبک اودینزه در هفته های بعدی اقدام کند (گاتزتا)

۲۰:۴۵: لاسه شون هافبک ۳۳ ساله آژاکس در آستانه انتقال به جنوا قرار دارد (دی ماتزیو)

۲۰:۱۸: روبرتو سوسو، هافبک میلان مورد توجه دو تیم فرانسوی لیون و موناکو قرار گرفته است (کالچومرکاتو)

۱۹:۴۵: برونو فرناندس، هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون که مدنظر منچستریونایتد بوده خواهان انتقال به تاتنهام شده است (دیلی میل)

۱۹:۱۲: به نظر می رسد بایرن مونیخ برای جذب لروی سانه با دستمزد ۱۶٫۵ میلیون پوند با او به توافق شخصی دست یافته است (اسکای)

۱۸:۴۰: فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی تاتنهام در آستانه انتقال به رم قرار گرفته است (اکسپرس)

۱۷:۴۰: سوسو بال اسپانیایی میلان که به نظر می رسید راهی سویا شود، مورد توجه موناکو قرار گرفته است. (اکیپ)

۱۷:۳۲: آدام وبستر مدافع ۲۴ ساله بریستون با قراردادی ۴ ساله به برایتون پیوست.

۱۷:۲۰: رافینیا آلکانتارا بال برزیلی بارسا پس از شکست مذاکراتش با والنسیا حالا با سویا وارد مذاکره شده است. (آاس)

۱۶:۳۸: بارسلونا و بتیس بر سر انتقال جونیور فریپو به توافق رسیدند. او ذخیره جوردی آلبا خواهد بود. (موندودپورتیوو)

۱۶:۱۴: ناتان ناندز بازیکن اروگوئه ای بوکاجونیورز برای عقد قرارداد با کالیاری وارد ایتالیا شد. (اوله)

۱۵:۴۰: منچستریونایتد به جذب ماریو مانژوکیچ ستاره کروات یوونتوس علاقه مند شده است. (دیلی میل)

۱۵:۲۳: سران یوونتوس با اصرار از دیبالا خواسته اند که پیشنهاد یونایتد را قبول کند تا مسیر برای جذب لوکاکو هموار شود. تنها ۵ روز تا پایان مهلت جذب بازیکن در لیگ انگلیس زمان باقی است.(گاتزتا)

۱۴:۴۷: سران بارسا و آرسنال به بهانه بازی فردای دو تیم در جام خوان گامپر قرار است مذاکراتی به منظور انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو به آرسنال داشته باشند.(اکسپرس)

۱۴:۳۶: جذب احتمالی دانی فان دی بیک از سوی رئال هیچ منافاتی با پیوستن پوگبا به این باشگاه نخواهد داشت. (مارکا)

۱۴:۰۳: رئال مادرید هم به جمع تیم های خواهان برونو فرناندس ستاره پرتغالی اسپورتینگ لیسبون اضافه شد. (رکورد)

۱۳:۰۰ بارسلونا به جذب جونیور فیرپو از رئال بتیس نزدیک شده و اطمینان دارد که فیرپو تا پیش از پایان تابستان به این تیم خواهد پیوست (اسپورت)

۱۲:۳۰ والنسیا در آستانه به خدمت گرفتن لوئیس آدوینکولا بازیکن رایو وایکانو است و او با قراردادی ۴ میلیون یورویی راهی والنسیا خواهد شد ( آ اس)

۱۲:۰۰ ناپولی قصد دارد برای جذب تیمو ورنر، ستاره آلمانی لایپزیش به این باشگاه پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی ارائه دهد ( رادیو مارته )

۱۱:۳۰ پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس از منچستریونایتد درخواست کرده که برای پیوستن او به این باشگاه برایش دستمزدی معادل ۳۵۰هزار پوند در هفته در نظر بگیرند (سان)

۱۱:۰۰ ناپولی مذاکرات با باشگاه هلندی آیندهوون را برای به خدمت گرفتن ایروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی این تیم آغاز کرده است (اسکای اسپورتز ایتالیا)

۱۰:۳۰ اورتون در تلاش است در روزهای باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی انگلیس، مویس کین را از یوونتوس و ماریو لمینا را از ساوتهمپتون به خدمت بگیرد (استار)

۱۰:۰۰ برونو فرناندس، ستاره اسپورتینگ لیسبون که منچستریونایتد خواهان به خدمت گرفتن او است در حال ترک مجموعه تمرینی اسپورتینگ دیده شده است (میرر)

جمعه ۱۱ مرداد:

۲۲:۳۵: مویس کین، ستاره جوان و ایتالیایی یوونتوس فردا در تست پزشکی باشگاه اورتون شرکت خواهد کرد (دی مارتزیو)

۲۲:۱۸: ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس بر خلاف پائولو دیبالا علاقمند به انتقال به یونایتد است (کالچومرکاتو)

۲۱:۴۷: جیووانی لوسلسو، هافبک رئال بتیس در آستانه انتقال به تاتنهام قرار گرفته است (اکسپرس)

۲۱:۱۳: معاضه کانسلو- دانیلو بین دو تیم یوونتوس و منچسترسیتی در جریان است (فوتبال ایتالیا)

۲۰:۴۴: اخبار حاکی از توافق احتمالی توبی آلدروایرد، مدافع باتجربه تاتنهام با رم ایتالیا است (دیلی میل)

۲۰:۱۳: پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس علاقه ای به معاوضه با روملو لوکاکو ندارد و راهی یونایتد نخواهد شد (گاتزتا)

۱۹:۴۵: منچستریونایتد و لسترسیتی برای انتقال هری مگوایر، مدافع ملی پوش و انگلیسی با مبلغ ۸۵ میلیون پوند به توافق دست یافته اند (دیلی میل)

۱۹:۲۰: دنی فن دبیک، هافبک ۲۲ ساله آژاکس با رئال مادرید برای انتقال به این تیم توافق کرده است (مارکا)

۱۸:۴۵: ممکن است بعد از پاتریک کوترونه، فرانک کسیه و آندره سیلوا نیز از میلان راهی ولورهمپتون شوند (میرر)

۱۸:۱۰: مالکوم، مهاجم برزیلی فصل گذشته بارسلونا با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۴۰ میلیون یورو به تیم زنیت روسیه محلق شد.

۱۷:۳۳: اگر منچستریونایتد بتواند تا یک هفته دیگر میلینکوویچ ساویچ را به خدمت بگیرد، رئال تا روز پایانی نقل و انتقالات اسپانیا یعنی دوم سپتامبر به جذب پل پوگبا امیدوار خواهد ماند در غیر این صورت جذب ستاره فرانسوی غیر ممکن است. (ااس)

۱۷:۲۲: جوردن لارسن پسر هنریک لارسن مهاجم سوئدی سابق بارسا به اسپارتاک مسکو پیوست. (دیلی میل)

۱۷:۱۱: پی اس وی پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی سویا برای برگیون را رد کرد. (دی تلگراف)

۱۶:۳۸: موسی واگه مدافع راست سنگالی رسما به بازیکن تیم اول بارسا بدل شد و از این پس با پیراهن شماره ۱۶، ذخیره نلسون سمدو خواهد بود. او فصل گذشته از کاس یوپن بلژیک به تیم دوم بارسا پیوسته بود. (موندودپورتیوو)

۱۶:۱۷: آنخل کوریا وینگر اتلتیکو با میلان به توافق نهایی رسیده ولی اتلتیکو برای فروش او ۵۰ میلیون یورو تقاضا کرده است. (اسکای ایتالیا)

۱۵:۴۵: کیلیان امباپه امروز در نشستی خبری گفت که با نیمار صحبت کرده و از او خواسته است که قید بازگشت به بارسا را بزند و در پی اس جی بماند. (اکیپ)

۱۵:۱۹: رئال مادرید تلاش برای جذب دانی فان دی بیک ستاره آژاکس را از سر گرفته است. او پلان B رئال در صورت ناکامی در جذب پوگبا است و جذبش ۶۰ میلیون یورو هزینه دارد. (مارکا)

۱۴:۴۸: سیتی برای فروش سانه به بایرن ۱۶۰ میلیون یورو می خواهد اما پیشنهاد بایرنی ها ۸۰ میلیون یورو بوده است. (تلگراف)

۱۴:۳۹: مقصد بعدی فرانک ریبری ستاره سابق بایرن مونیخ، تیمی در قطر یا عربستان سعودی خواهد بود. (بیلد)

۱۴:۱۷: مائورو ایکاردی به سران اینتر گفته است که مسیر برای پیوستن او به یوونتوس را هموار کنند. او فقط و فقط برای یوونتوس اینتر را ترک خواهد کرد. (گاتزتا)

۱۳:۰۰ بارسلونا مذاکره با باشگاه رئال بتیس برای جذب جونیور فیرپو را از سر گرفته ولی بعید است توافقی فوری بین دو باشگاه صورت بگیرد (موندو دپورتیوو)

۱۲:۳۰ کریستیانو رونالدو هم‌تیمی‌اش در یوونتوس، پائولو دیبالا را تشویق کرده که با انتقال به منچستریونایتد موافقت کند (دیلی میل)

۱۲:۰۰ آرسنال قصد دارد برای سومین و آخرین بار پیشنهادی رسمی برای جذب کیه‌ران تیرنی، مدافع باشگاه سلتیک به این باشگاه اسکاتلندی ارائه دهد (اکسپرس)

۱۱:۳۰ یوونتوس و منچسترسیتی در حال مذاکره برای جابجایی دو ستاره خود ژوائو کانسلو و دانیلو هستند اما تا این لحظه نظر دو باشگاه درباره ارزیابی ارزش این دو بازیکن تفاوت زیادی دارد (کالچیو مرکاتو)

۱۱:۰۰ مارکو فاسونه، رئیس اجرایی سابق آث میلان می‌گوید کریستیانو رونالدو فصل گذشته پیش از پیوستن به یوونتوس، نسبت به انتقال به میلان نظر مثبت داشته (گل)

۱۰:۳۰ گرت بیل، ستاره ولزی و جنجالی رئال مادرید دیگر قصد ندارد تا پایان پنجره نقل و انتقالات برای پیدا کردن باشگاه جدید تلاش کند و می‌خواهد در رئال بماند (آ اس)

۱۰:۰۰ اورتون با پرداخت ۳۰ میلیون پوند به یوونتوس برای جذب مویس کین ستاره این تیم موافقت کرده و پدیده جوان ایتالیایی به زودی راهی اورتون خواهد شد (تایمز)

پنج شنبه ۱۰ مرداد: 

۱۸:۴۵: مذاکرات سیتی و یوونتوس برای انتقال ژوائو کانسلو بار دیگر از سر گرفته شده است. گواردیولا به جذب مدافع هافبک پرتغالی یووه اصرار دارد. (گاتزتا)

۱۸:۱۳: نیکو کوواچ سرمربی بایرن توافق با لئون بایلی وینگر لورکوزن را تکذیب کرد. (بیلد)

۱۷:۴۲: رسمی؛ رافائل لیائو مهاجم پرتغالی لیل با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۳۵ میلیون یورو به میلان پیوست.

۱۷:۳۳: داریو بندتو مهاجم ملی پوش بوکاجونیورز با انتقالی ۱۶ میلیون یورویی راهی مارسی خواهد شد. (رادیو RMC)

۱۷:۰۸: منچستریونایتد حاضر شده تا پیشنهاد خود برای جذب هری مگوایر از لستر را به ۸۸ میلیون یورو افزایش دهد. (اسکای اسپورتس)

Image result for marvelous nakamba aston villa

۱۶:۳۹: رسمی؛ مارولس ناکامبا هافبک زیمبابوه ای با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۱ میلیون یورو از بروژ به استون ویلا پیوست.

۱۶:۱۸: آاس رم قرار است برای جذب توبی آلدروایرلد مدافع بلژیکی ۳۰ ساله تاتنهام که یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، پیشنهادی رسمی ارائه دهد. (کوریره)

۱۵:۵۰: در صورت جدایی لروی سانه از سیتی، این باشگاه، میکل اویارزابال وینگر رئال سوسیداد و تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا را جذب خواهد کرد. (مارکا)

Image result for tom heaton aston villa

۱۵:۳۳: رسمی؛ تام هیتن کاپیتان برنلی به استون ویلا پیوست.

۱۵:۱۷: نیمار دیگر قصد بازی برای پی اس جی را ندارد اما باشگاه پاریسی برای فروش او تا ۱۰ روز دیگر مهلت تعیین کرده و به کمتر از ۳۰۰ میلیون یورو هم راضی نیست. (اکیپ)

۱۴:۵۰: فیورنتینا و اینتر بر سر انتقال قرضی راجا ناینگولان به توافق رسیده اند و تنها توافق با این بازیکن باقی مانده است (دی مارتزیو)

۱۴:۲۰: در صورت ناکامی در خرید پل پوگبا، دنی فن دبیک هافبک ۲۲ ساله آژاکس راهی رئال مادرید خواهد شد (تلگراف)

۱۴:۰۰: مائورو ایکاردی، ستاره ۲۶ ساله اینتر به مدیران این تیم گفته یا به یوونتوس می رود و یا در اینتر باقی می ماند ( گاتزتا)

۱۳:۴۰: پائولو دیبالا ساعتی قبل به تورین سفر کرد تا در مورد آخرین وضعیت خود با مائوریتزیو ساری صحبت کند (فوتبال ایتالیا)

۱۳:۲۰: مائورو ایکاردی هدف اول ناپولی برای تقویت خط حمله است اما اینتر برای فروش او ۸۰ میلیون یورو می خواهد (کوریره)

۱۳:۰۰ لئو دوارته، مدافع فلامنگو برای امضای قرارداد با آث میلان وارد شهر میلان شده و امروز در تست پزشکی این باشگاه شرکت خواهد کرد ( فوتبال ایتالیا)

۱۲:۳۰ تاتنهام به نهایی کردن قرارداد جذب جیووانو لوسلسو، ستاره آرژانتینی رئال بتیس نزدیک شده است ( گاتزتا دلو اسپورت)

۱۲:۰۰ تاکوما آسانو، ستاره ژاپنی آرسنال این تیم را ترک کرده و به امضای قراردادی دائمی به تیم پارتیزان بلگراد پیوست ( موندو)

۱۱:۳۰ ناپولی قصد دارد برای جذب ویلفرید زاها، ستاره کریستال پالاس که مورد توجه آرسنال است، به پالاس پیشنهادی ۶۰ میلیون پوندی ارائه دهد (دیلی میل)

۱۱:۰۰ پائولو دیبالا به منچستریونایتد گفته که اگر می‌خواهند موافقت او برای انتقال به اولدترافورد را بدست بیاورند باید دستمزدی معادل ۳۵۰هزار پوند در هفته به او بدهند (گل)

۱۰:۳۰ اونای امری، سرمربی آرسنال می‌گوید با وجود اخباری که اخیرا منتشر شده قرارداد پیوستن نیکلاس پپه به آرسنال هنوز کامل نشده است (گل)

۱۰:۰۰ بایرن مونیخ اولین پیشنهاد رسمی خود برای به خدمت گرفتن لروی سانه، وینگر آلمانی ملی‌پوش منچسترسیتی را به این باشگاه انگلیسی ارائه داده است (بیلد)

چهارشنبه ۹ مرداد:

۲۲:۳۰: احتمال چندانی برای انتقال ادینسون کاوانی مهاجم ۳۲ ساله پاری سن ژرمن به اینتر وجود ندارد (کالچومرکاتو)

۲۲:۱۰: لوکاس بیگلیا هافبک باتجربه میلان در آستانه انتقال به جنوا قرار دارد (گاتزتا)

۲۱:۴۴: فیورنتینا رسما اخبار انتقال احتمالی راجا ناینگولان، هافبک باتجربه اینتر به فلورانس را تکذیب کرد.

۲۱:۱۳: آندره شورله، مهاجم آلمانی دورتموند با قراردادی قرضی راهی اسپارتاک مسکو شد.

۲۰:۵۹: مائورو ایکاردی هدف اول ناپولی برای خط حمله است و نراتزوری ۸۰ میلیون یورو برای فروش او خواسته است (کوریره)

۲۰:۴۴: جیمی کامینگ بازیکن چلسی قرارداد خود با این تیم را ۴ سال تمدید کرد.

۱۹:۵۰: بارسلونا آماده ارائه اولین پیشنهاد رسمی خود به پاری سن ژرمن برای خرید مهاجم برزیلی است (اسپورت)

۱۹:۲۰: فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی تاتنهام مورد توجه دو تیم رم و لاتزیو قرار دارد (گاتزتا)

۱۸:۴۵: جونیور فیرپو، مدافع جوان بتیس به گزینه اول بارسلونا برای تقویت پست دفاع چپ بدل شده است (مارکا)

۱۸:۲۰: دیبالا فردا با مائوریتسیو ساری ملاقات کرده و امیدوار است وی تیم را برای ماندن در یووه قانع کند (فوتبال ایتالیا)

۱۷:۲۷: پاسخ بتیس به پیشنهاد بارسا برای انتقال جونیور فریپو(مدافع چپ) دریافت ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو بوده است. رقمی که مورد موافقت کاتالان ها نیست. (مارکا)

۱۷:۰۳: سران منچستر و یوونتوس برای معاوضه روملو لوکاکو و پائولو دیبالا به توافق اولیه رسیده اند. (اسکای ایتالیا)

۱۶:۴۰: رسمی؛ کوین پرینس بواتنگ مهاجم غنایی سابق بارسلونا به فیورنتینا پیوست.

۱۵:۵۶: باشگاه بوکاجونیورز برای جذب مائورو ایکاردی ستاره اینتر ابراز علاقه کرده است. ایکاردی در فهرست فروش باشگاه ایتالیایی قرار دارد. (رادیو کوپراتیوو)

۱۵:۳۲: بارسلونا و زنیت برای انتقال مالکوم به باشگاه روسیه ای توافق کردند. رقم انتقال نیز ۴۰ میلیون یورو خواهد بود. ( رادیو راک ۱بارسلونا )

۱۴:۵۶: اینتر که از جذب لوکاکو ناامید شده، برای جانشینی ایکاردی به دنبال جذب ادین ژکو یا ادینسون کاوانی است. (گاتزتا)

۱۴:۳۶: لورن کوشیلنی کاپیتان جدایی طلب آرسنال احتمالا به باشگاه رن فرانسه خواهد پیوست. (میرر)

۱۴:۰۵: رادامل فالکائو ستاره کلمبیایی موناکو که یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد در آستانه انتقال به گالاتاسرای است. (فاناتیک)

۱۳:۰۰ اورتون قصد دارد هنری اونیه‌کورو، مهاجم نیجریه‌ای خود را با قراردادی دائمی به موناکوی فرانسه واگذار کند ( لیورپول اکو)

۱۲:۳۰ سه باشگاه منچستریونایتد، بارسلونا و اورتون به دنبال جذب اسحاق لحاجی، ستاره ۱۷ساله باشگاه فرانسوی مارسی هستند (میرر)

۱۲:۰۰ اینترمیلان با باشگاه موناکو تماس گرفته و خواهان به خدمت گرفتن مهاجم این تیم پیترو پیگری شده است (کالچیو مرکاتو)

۱۱:۳۰ منچستریونایتد بار دیگر با باشگاه بارسلونا تماس گرفته و از تمایل خود برای جذب ساموئل اومتیتی، مدافع این باشگاه کاتالان خبر داده است (Le10Sport)

۱۱:۰۰ برادر و مدیر برنامه‌های گونزالو ایگواین با مدیران باشگاه رم جلسه‌ای برگزار کرده و درباره انتقال این ستاره آرژانتینی به رم مذاکره کرده است (کالچیو مرکاتو)

۱۰:۳۰ ویدیویی از نیکلاس پپه، ستاره ساحل‌عاجی لیل که انتقالش به آرسنال هنوز رسمی نشده، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که او را با پیراهن آرسنال نشان می‌دهد (گل)

۱۰:۰۰ ژوزه مورینیو یکی از نامزدهای بدست گرفتن سکان هدایت تیم اسپانیایی والنسیا است و ممکن است فصل آینده در لالیگا مربی‌گری کند (لیبرتاد)

سه شنبه ۸ مرداد:

۲۲:۳۵: پاتریک کوترونه، ستاره جوان و ایتالیایی میلان با ۱۶ میلیون یورو و قراردادی ۴ ساله به ولوورهمپتون پیوست.

۲۲:۱۳: متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی منچستریونایتد مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است (ESPN)

۲۱:۵۰: احتمال انتقال گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس به رم توسط برادر وی آغاز شده است (گاتزتا)

۲۱:۱۵: رافائل لیائو، مهاجم جوان لیل برای انتقال به میلان به ایتالیا سفر کرده است (کالچومرکاتو)

۲۰:۴۵: مدیر برنامه پائولو دیبالا به منچستر سفر کرده و در صورت توافق، معاوضه او با روملو لوکاکو به زودی نهایی می شود (دی مارتزیو)

۲۰:۱۳: یوونتوس و اورتون بر سر انتقال مویس کین، ستاره جوان و ایتالیایی با ۳۵ میلیون یورو به توافق کامل دست یافته ‌اند.

۱۹:۵۰: مذاکرات ناپولی برای خرید مائورو ایکاردی، مهاجم ۲۶ ساله اینتر آغاز شده است (کالچومرکاتو)

۱۹:۱۵: برونو فرناندس، هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد (رکورد)

۱۸:۴۵: به نظر می رسد انتقال مالکوم، ستاره برزیلی و جوان بارسلونا به زنیت قطعی شده باشد (اسپورت)

۱۸:۲۰: هنوز هم احتمال انتقال توبی آلدروایرد، مدافع باتجربه تاتنهام به رم وجود دارد (گاتزتا)

۱۷:۰۰ دنی رز با وجود آنکه به او گفته شده در برنامه‌های آتی مائوریسیو پوچتینو جایی ندارد در فهرست بازیکنان این تیم برای شرکت در جام آئودی حضور دارد (گل)

۱۴:۳۰ رسمی: پاری سن ژرمن اعلام کرد ادریسا گوئیه، هافبک سنگالی اورتون را با قراردادی چهارساله به ارزش ۳۰ میلیون پوند به  خدمت گرفته است ( باشگاه پاری سن ژرمن)

۱۳:۰۰ اینتر آماده است تا برای جذب ادن ژکو، مهاجم آ اس رم، پیشنهاد جدیدی به این باشگاه ارائه دهد ( اسکای اسپورتز ایتالیا)

۱۲:۳۰ یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان در حال گفتگو با باشگاه دسته‌دومی اشتوتگارت است تا به عنوان مدیر عامل این باشگاه منصوب شود (بیلد)

۱۱:۰۰ خورخه مندس، مدیر برنامه‌های خامس رودریگز می‌گوید از برنامه‌های رئال برای این ستاره کلمبیایی بی‌اطلاع است و آینده او در دستان فلورنتینو پرز قرار دارد (گل)

۱۰:۳۰ آرسنال قصد دارد برای بار سوم برای جذب کیه‌ران تیرنی، ستاره سلتیک به این باشگاه اسکاتلندی پیشنهاد ارائه دهد (دیلی میل)

۱۰:۰۰ دانیله ده‌روسی، ستاره کهنه‌کار ایتالیایی و اسطوره باشگاه آ اس رم به صورت رسمی از سوی باشگاه بوکا جونیورز آرژانتین به عنوان بازیکن جدید این تیم به رسانه‌ها معرفی شد ( باشگاه بوکا جونیورز)

دوشنبه ۷ مرداد:

۲۲:۴۰: پونک، مدافع دپورتیوو داس آوس (تیم میلاد محمدی) به استانبول باشاک شهیر پیوست.

۲۲:۱۵: یوونتوس به پائولو دیبالا گفته که به پیشنهادات هافبک آرژانتینی گوش خواهد داد. یونایتد به دنبال خرید دیبالا است (رومئو آگریستی)

۲۱:۴۵: میلان و وولورهمپتون برای انتقال ۱۸ میلیون یورو پاتریک کوترونه، مهاجم روسونری به توافق دست یافته اند (گاتزتا)

۲۱:۱۶: شایعات جدایی داگلاس کاستا وینگر برزیلی یوونتوس از این تیم تکذیب شد (سایت گل)

۲۰:۵۰: فرانک ریبری تمایلی به انتقال به لیورپول ندارد و مقصد بعدی او مارسی فرانسه است (کالچومرکاتو)

۲۰:۳۰: منچستریونایتد با سرگی میلینکویچ ساویچ، هافبک ۲۲ ساله لاتزیو به توافق شخصی رسیده است (دیلی میل)

۱۹:۵۵: نیکلاس په په مهاجم ۲۴ ساله لیل این هفته در تست های پزشکی آرسنال شرکت کرده و قراردادی ۵ ساله با توپچی ها منعقد خواهد کرد (اسکای)

۱۹:۱۴: هری مگوایر، مدافع انگلیسی لسترسیتی در تمرینات این تیم غایب بوده است تا احتمال انتقالش به یونایتد بیشتر شود.

۱۸:۴۵: در صورت ناکامی در جذب روملو لوکاکو، اینتر برای خرید ادینسون کاوانی از پاری سن ژرمن اقدام خواهد کرد (گاتزتا)

۱۸:۲۰: رافائل لیائو فردا در تست های پزشکی باشگاه میلان شرکت خواهد کرد (فوتبال ایتالیا

۱۷:۰۰ مارسل کایزر، سرمربی اسپورتینگ لیسبون می‌گوید احتمال انتقال برونو فرناندس هافبک این تیم به منچستر یونایتد وجود دارد (دیلی میل)

۱۵:۳۰ آینتراخت فرانکفورت با مدیر برنامه‌های فرانک ریبری، ستاره سابق بایرن مونیخ که فعلا بازیکن آزاد است تماس گرفته تا او را به خدمت بگیرد (بیلد)

۱۴:۰۰ استنلی انسوکی، دفاع چپ پاری سن ژرمن قصد دارد با جدا شدن از این تیم فرانسوی به نیوکاسل منتقل شود (نیوکاسل کرونیکل)

۱۳:۳۰ ولوز در تلاش است تا اسماعیلا سار، ستاره باشگاه فرانسوی رن را برای حضور هر چه قوی‌تر در فصل جدید لیگ برتر به خدمت بگیرد (گل)

۱۲:۰۰ بلیز ماتوئیدی، هافبک یوونتوس تمایل دارد از این تیم ایتالیایی جدا شده و با پیوستن به  منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس بازی کند (گل)

۱۰:۳۰ کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی می‌گوید از ناکام ماندن این تیم در جذب نیکلاس پپه، ستاره لیل ناراحت نیست. پپه به احتمال زیاد راهی آرسنال خواهد شد ( دیلی میل)

۱۰:۰۰ هکتور مورنو، ملی‌پوش مکزیکی رئال سوسیداد قصد دارد با ترک این باشگاه اسپانیایی راهی قطر شده و به تیم الغرافه ملحق شود (گل)

یکشنبه ۶ مرداد:

۲۲:۳۰: نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد انتقال لروی سانه تا چند روز دیگر به این تیم نهایی شود.

۲۲:۱۰: برونو فرناندس، هافبک اسپورتینگ تا ۲ روز دیگر با رقم ۷۰ میلیون پوند به منچستریونایتد ملحق خواهد شد (سان)

۲۱:۴۵: کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام �%