روح الله قاسمی در گفتگو با خبرنگار مازندرانه با اشاره به اینکه ۲ بازیکن آملی وارد اردوی تیم ملی  اسکیت شدند گفت: با وجود اینکه  ورزش نوپایی در آمل است، استعدادهایی زیادی در این شهرستان وجود دارد .
وی ادامه داد: در طول یکسال گذشته چهار بار استعدادیابی در مدارس صورت گرفت و در مراسمات زیادی شرکت کردیم.
ریس هیت اسکیت شهرستان آمل از برنامه های این هیت تصریح کرد: در مراسم قهرمانی روبال اسکیت در امل، جشنواره آب بازی، هفته مواد مخدر ، ۶بهمن و ۲۲ بهمن مسیری از شهر را اسکیت بازان طی کردند تا علاوه بر روحیه شادی و نشاط، این ورزش مهیج را معرفی کنند.
وی با بیان افتخارات ورزشکاران اسکیت آملی در استان عنوان کرد: ۵ سال متوالی قهرمان مازندران شدیم و همچنین ۵ بازیکن اصلی روبال اسکیت  مازندران از بازیکنان آملی هستند.
قاسمی به هیجان انگیز بودن این رشته اشاره کرد و گفت: بسیاری از جوانان و نوجوانان بخاطر هیجان داشتن این رشته را دوست دارند و می تواند تاثیر زیادی برای جذب جوانان به ورزش داشته باشد.
وی از مشکلات رشته اسکیت در آمل اظهار کرد: نداشتن امکانات چون پیست اسکیت یکی از اصلی ترین چالش های این ورزش است، که امیدواریم با عنایت شورای شهر و اداره ورزش این مشکل حل شود.
قاسمی از راه اندازی پیست جدید اسکیت گفت: در جلسه ای که در شورای شهر برگزار شد قرار است یک پیست اسکیت در پارک طلایی و یک پیست اسکیت استاندارد مجزا برای ورزشکاران این رشته در آمل قرار گیرد.