در چند روز گذشته رسانه های مختلف از سراسر دنیا درباره پیشنهاد گرانقیمت باشگاه های چینی به گرت بیل ستاره تیم ملی ولز و رئال نوشتند اما به نظر می رسد که این بازیکن تصمیمی درباره حضور در فوتبال آسیا در تابستان پیش رو نداشته باشد.

 

 

 

 

بیل تمایل دارد که در صورت جدایی از رئال مادرید، به یک باشگاه اروپایی تراز اول دیگر منتقل شود. او موفق شد اولین رقابت برای ادامه حضور خود در رئال مادرید را با پیروزی پشت سر بگذارد و علیرغم تلاش باشگاه و کادر فنی برای جدایی این بازیکن، او با دیگر اعضای تیم برای تور پیش فصل به کانادا سفر کرده است.

بیل که قصد ماندن در رئال را دارد، به خوبی می داند که زمان به نفع او سپری می شود؛ چرا که پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر کمتر از یک ماه دیگر بسته خواهد شد. نشریه مارکا دو ماه پیش خبر داده بود که بیل تصمیم دارد تا پایان سه سال قراردادش در رئال مادرید حضور داشته باشد.

باشگاه اسپانیایی هیچ پیشنهادی برای خرید این بازیکن در این تابستان دریافت نکرد و او می تواند علیرغم مشکلاتی که با مدیران و زیدان دارد، به دریافت دستمزد سالانه ۱۷ میلیون یورویی خود ادامه داده و در سانتیاگو برنابئو بماند.