مدیر برنامه‌های والنتینو لازارو، وینگر اتریشی هرتابرلین و ملی‌پوش اتریشی، اعلام کرد او امروز دوشنبه در محل باشگاه اینتر حضور یافته و در تستهای پزشکی این باشگاه شرکت خواهد کرد. بعد از این مرحله قرارداد لازارو با اینتر که گفته می‌شود به مبلغ ۲۲ میلیون یورو خواهد بود به امضا خواهد رسید.

رسانه‌های ایتالیایی پیش از این اعلام کردند که لازارو با اینتر به توافق رسیده و قرار است با ترک باشگاه هرتابرلین با قراردادی به ارزش ۲۲ میلیون یورو به اینتر ملحق شود.

این ستاره اتریشی ۲۳ساله که به عنوان وینگر در هرتابرلین بازی می‌کرد و در دو فصل گذشته بوندس‌لیگا برای هرتا ۱۶ گل به ثمر رسانده دیروز یکشنبه وارد شهر میلان شد تا بعد از پشت سر گذاشتن تستهای پزشکی با اینتر قرارداد رسمی امضا کند.

لازارو از سال ۲۰۱۴ و زمانی که جوانی هجده ساله بود اولین بازی خود برای تیم ملی بزرگسالان اتریش را انجام داد. او تا این لحظه ۲۳ بازی ملی در کارنامه دارد و دو گل ملی برای اتریش به ثمر رسانده است.

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند آنتونیو کونته خواهان پیوستن لازارو به اینتر شده چون او را گزینه ایده‌آلی برای پست وینگر عقب راست می‌بیند و قصد دارد در سیستم مورد علاقه‌اش، سیستم ۳-۵-۲ از او در این پست استفاده کند.