مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران پس از بازدید میدانی از استادیوم شهید وطنی قائمشهر گفت: برای به اتمام رسیدن عملیات بازسازی ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائمشهر نیازمند سه میلیارد تومان اعتبار هستیم تا تکمیل و به بهره برداری برسد.

رازجویان ادامه داد: بازدید امروز از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در پی تاکید استاندار صورت گرفته است تا بتوان با رفع مشکلات این ورزشگاه را برای موعد مقرر و آغاز مسابقات لیگ برتر آماده کنیم.

وی افزود: باتوجه به توانی که پیمانکار دارد و قولی که مبنی بر افزایش عوامل اجرایی داده، به نظر می‌رسد که عملیات بازسازی این ورزشگاه تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه پیمانکار مربوطه طلبی از دستگاه مجری دارد، عنوان کرد: بنا بر این برای اینکه بتوانیم این ورزشگاه را در موعد مقرر در اختیار ورزشکاران و تماشاچیان قرار دهیم باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم در پرداخت این مبالغ اقدام جدی انجام دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تنگنای مالی که دولت شاهد آن است به طور یقین تخصیص اعتبارات نسبت به سال گذشته از درصد پایین‌تری برخوردار خواهد بود، اما با توجه به اهمیتی که این ورزشگاه برای شخص استاندار مازندران و همه مسئولین دارد امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته بتوانیم تخصیص اعتبارات را به این سمت سوق دهیم تا این ورزشگاه در موعود مقرر به بهره برداری برسد.

رازجویان در پایان بیان کرد: هفته آینده با برگزاری نشستی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تزریق مالی به ورزشگاه صورت خواهد گرفت و برای اتمام سکوها و رختکن این ورزشگاه حدود سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ضمن اینکه باید تمهیداتی را برای امنیت بازیکنان و تماشاگران هم فراهم کنیم چرا که این ورزشگاه با سیل عظیم جمعیت مواجه خواهد بود