برنامه محبوب اینستاگرام همیشه در حال افزایش کیفیت خود است. توسعه دهندگان این نرمافزار بسیار به نظرات و انتقادات کاربران به اپلیکشین خود اهمیت میدهند. بیشتر آپدیتهای این برنامه با استقبال کثیری از کاربران رو به رو میشود، مانند قابلیت استوری اینستاگرام که بیشتر از یک سال است که به این نرمافزار اضافه شده و بسیار بین کاربران اینستاگرام محبوب است.
این بار اکنون اینستاگرام در حال آزمایش یک قابلیت جدید است که افراد مشهور و تاثیرگذاران فضای مجازی را قادر میسازد تا دایرکتهای فیلتر شده دریافت کنند و تجزیه و تحلیل عمیقتری از فالوورهای خود داشته باشند.
این قابلیت جدید با گروه کوچکی از کاربران تست شده اما انتظار میرود که در سال آینده در دسترس حسابهای کاربری بیشتری قرار گیرد. یکی از ویژگیهای جدید، فیلتر کیفیت برای دایرکت است. به این معنی که این افراد توانایی محدود کردن تعداد کسانی که میتوانند به آنها پیام دهند را دارند. تاثیرگذاران همچنین میتوانند به داده های مربوط به تعداد کسانی که آنها را آنفالو میکنند نیز دسترسی پیدا کنند. همچنین آنها میتوانند با استفاده از برچسبهای متمایز کننده به رواج کسب و کار خود کمک کنند.
به نظر میرسد که با این ایده، تأثیرگذارها و افراد مشهور کنترل بیشتری بر حساب کاربری خود در اینستاگرام داشته باشند.
اشلی یوکی (Ashley Yuki)، مدیر محصول اینستاگرام، به یکی از خبرنگاران گفت که اینستاگرم میخواهد کسانی که در این برنامه تولید محتوا میکنند را پرورش دهد. ایده این است که «این فضا را ایجاد کنیم که در آن اکنون میتوانیم تجربه را برای نیازهای سازندگان متمایز کنیم»، با توجه به سخنان یوکی اینستاگرام در حال کار بر روی ابزارهای بیشتری برای کمک به سازندگان برنامه است.