اجتماعی » علم و فناوری » فضای مجازی » مازندران
کد خبر : 144320
سه شنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

یازدهمین دوره نمایشگاه الکامپ در مازندران کلید خورد

یازدهمین نمایشگاه الکامپ و پنجمین نمایشگاه فن بازار استان مازندران با حضور ۱۷۸ واحد و شرکت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر از امروز سه شنبه به مدت چهار روز آغاز به کار کرد. همچنبن این دوره از نمایشگاه الکامپ در فضایی به وسعت حدود سه هزار و ۳۰۰ مربع است و با […]

یازدهمین دوره نمایشگاه الکامپ در مازندران کلید خورد

یازدهمین نمایشگاه الکامپ و پنجمین نمایشگاه فن بازار استان مازندران با حضور ۱۷۸ واحد و شرکت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر از امروز سه شنبه به مدت چهار روز آغاز به کار کرد.

همچنبن این دوره از نمایشگاه الکامپ در فضایی به وسعت حدود سه هزار و ۳۰۰ مربع است و با برپایی تعداد ۱۰۶ غرفه در معرض بازدیدکنندگان قرار خواهند گرفت.

در مجموع حوزه الکامپ با ۵۰ واحد و در بخش فن بازار شامل شرکت های دانش بنیان ، استارتاپ ها ، مراکز دانشگاهی و فناوری های نوین نیز مجموعاً ۱۲۸ واحد در این نمایشگاه حضور پیدا  کرده اند.

این نمایشگاه در بخش های مختلف از جمله پژوهش ها و دستاوردهای حوزه آی تی و آی سی تی برای خدمات عمومی و دستگاه های دولتی و خصوصی ، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها و دستاوردهای حوزه سخت افزار و نرم افزار برگزار شد.

تقریبا تمامی واحد های فناورانه حاضر در یازدهمین نمایشگاه بین المللی از شرکت های دانش بنیان ، شرکت های حاضر در مراکز رشد و شرکت های خدماتی الکترونیک هستند.

علاوه بر این چندین غرفه از یازدهمین نمایشگاه الکامپ نیز به شرکت های غیر بومی حوزه الکترونیک و کامپیوتر اختصاص یافنه است که از استان های تهران ، اصفهان و خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند.

علاوه بر این نماینده دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی ، بانک ها و شرکت های دولتی برای بررسی آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت های مازندرانی در حوزه خدمات و تولید در نمایشگاه الکامپ مازندران حاضر هستند.

مسئولان برگزار کننده یازدهمین نمایشگاه الکامپ در مازندران برگزاری این نمایشگاه را گامی برای معرفی آخرین دستاوردهای حوزه ای تی و ای سی تی و همچنین فراهم شدن زمینه بازاریابی مناسب و تبلیغات برای آخرین دستاوردهای فناورانه استان برشمردند.

همچنین قرار است در کنار این نمایشگاه کارگاه های آموزش تخصصی سخت افزار و نرم افزار و همچنین فناوری ارتباطات برگزار شود.

یازدهمین دوره از نمایشگاه الکامپ در مازندران قرار بود با حضور دکتر محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شود که در آخرین لحظه سفر ایشان به استان لغو شد.