اجتماعی » سیاسی » فرهنگ و هنر » فضای مجازی » مازندران
کد خبر : 143769
سه شنبه - ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

مطبوعات در کنار پلیس می‌باشد/مطالبه گری و آگاهی‌بخشی ۲ رسالت مهم مطبوعات است

سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در بازدید از نمایشگاه مطبوعات مازندران با حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه گفت: از راه اندازی مجدد نمایشگاه مطبوعات و کتاب بسیار خوشحالم و تا به حال بازدیدی که از این نمایشگاه داشتم تنوع و کیفیت را به وضوح مشاهده کردم. وی افزود: ۲ رسالتی که […]

مطبوعات در کنار پلیس می‌باشد/مطالبه گری و آگاهی‌بخشی ۲ رسالت مهم مطبوعات است

سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در بازدید از نمایشگاه مطبوعات مازندران با حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه گفت: از راه اندازی مجدد نمایشگاه مطبوعات و کتاب بسیار خوشحالم و تا به حال بازدیدی که از این نمایشگاه داشتم تنوع و کیفیت را به وضوح مشاهده کردم.

وی افزود: ۲ رسالتی که باید مطبوعات داشته باشند، مطالبه گری و آگاهی‌بخشی می باشد که با بازدید از اکثر غرفه ها در نمایشگاه مطبوعات آن را خوشبختانه مشاهده کردم.

میرفیضی ادامه داد: رسانه‌ ها باید در افزایش آگاهی، امید و اعتماد در جامعه تلاش کنند چرا که این موضوع هم درخواست مردم و هم مسئولین می باشد و با این کار می توانند به جامعه خدمت کنند.

وی اظهار داشت: آگاهی‌ بخشی در بازدارندگی نقش مهمی دارد و مطبوعات در کنار پلیس می‌باشد چرا که هر ۲ در تلاش برای تامین امنیت، آرامش ، آسایش و توسعه مردم می باشند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد:  امروزه رسانه ها نقش غیر قابل انکاری در جامعه ایفا می کنند و هیچ وقت کار پلیس بدون مطبوعات تکمیل نمی شود و مکمل همدیگر می باشند.

میرفیضی در پایان گفت: مردم مازندران با هوشمندی و بصیرت فوق‌العاده خود توانستند قضییه اخیر گرانی بنزین را مدیریت کنند و صف خودشان را از هنجارشکنان جدا کنند که این موضوع جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

خبر: سحر صالحی

smart